= RO =
✰ Regulament Admini ✰
- Nu abuzați de gradul acordat, suferințele nu sunt tolerate.
În general nu trebuiesc folosite comenzile după bunul plac, ci doar când este justificat.
Nu înjurați și nu tratați jucătorii cu aroganță doar pentru că aveți acces la comenzi administrative.
Nu se va da ban pe motive de genul "pa", "marș", etc. sau alte comenzi abuzive fără un motiv bine întemeiat.
- Comenzile între admini sunt strict interzise.
Dacă nu vă convine o situație, un alt admin abuzează de grad sau nu vă înțelegeți cu acesta, discutați cu un fondator și nu încercați să vă faceți singuri dreptate. Puteți semnala problema pe forum printr-o reclamație la Staff Only, pe discord în canalele pentru chat rezervat Staff sau prin mesaj privat pe steam/discord/wapp/etc. unui fondator.
Comenzile admin-admin sunt interzise din motive evidente și vor fi sancționate cu remove + ban permanent.
- Toate ban-urile date trebuiesc justificate și obligatoriu însoțite de o dovadă, postată în banlist.
Fiecare admin are obligația de a își face un banlist și de a posta în acesta toate ban-urile permanente date pe server.
Adminii care nu postează o dovadă pentru ban-uri riscă downgrade sau chiar remove.
- Toți adminii sunt obligați să aibe cont și activitate pe forum cât și pe serverul de discord
De asemenea va trebui ca aceștia să aibe și un cont de discord și să facă parte din serverul de discord pentru a lua legătura cu ceilalți admini și fondatorii serverului mult mai ușor și pentru a avea un mod de contact. Sunt disponibile atât canale de text/chat cât și de voce pentru orice tip de nevoi.
Fără cont pe forum nu se poate obține grad de acces, iar adminii fără cont de discord sau care sunt inactivi nemotivat vor primi remove.
- Nu vă băgați peste comenzile altor admini, totul se decide de comun acord.
Dacă un admin a dat gag unui jucător, nu vă grăbiți să dați ungag, încercați să lămuriți situația cu adminul respectiv sau dacă este vorba de un abuz faceți screenshot sau demo ca dovadă și aduceți în discuție unui fondator situația sau faceți o reclamație la Staff Only. Asta se aplică pentru orice comandă sau situație.
Adminii trebuie să fie capabili să decidă ce este mai bine de făcut și să lucreze în echipă, nu doar o persoană să aplice toate comenzile sau cineva să fie mai îndreptățit decât restul adminilor online.
- Votul pentru o nouă hartă se dă în ultimele 5 minute.
Hărțile pentru vot se aleg de comun acord între admini, sau din preferințele jucătorilor, în funcție de numărul de jucători de pe server. De exemplu, dacă serverul este plin se vor da la vot numai hărți mari, dacă sunt mai puțin de 10 jucători nu se vor da la vot hărți mari sau cu obiectiv ci doar fy, aim, awp, etc.
Votul trebuie să conțină două hărți dacă este un număr relativ mic de jucători pe server, sau 3 hărți dacă sunt mulți jucători sau serverul este plin.
Nu se dă o singură hartă la vot fiindcă nu își are rostul, nu există opțiuni de alegere a hărții viitoare, doar obligați playerii în a alege da sau nu la o singură opțiune.
Prea multe hărți la vot pot cauza eșuarea votului.
Dacă a început deja votul automat, se va aștepta schimbarea automată a hărții, nu se va forța alt vot sau schimbarea în altă hartă.
Nu se va pune limită de timp 0 pe hărți dacă nu este nici un admin pe server iar dvs. urmează să vă deconectați.
Nu schimbați harta fără vot sau după mofturile personale, riscați warn sau downgrade.
- Comenzile se folosesc doar o singură dată, nu de 10 ori.
Unele comenzi cum ar fi amx_ban, înregistrează doar o singură dată pentru un singur jucător.
Alte comenzi pot fi repetate dar cauzează neplăceri pentru jucători, cum ar fi slap sau kick.
Cvars au valori setate fix, repetarea comenzii nu modifică absolut nimic, de exemplu
amx_cvar sv_unlag "1"
.- Acordați jucătorilor cel puțin 5-10 minute pentru screenshot-uri (poze) sau wargods scan
Va trebui să îndrumați jucătorii spre un site de upload imagini sau site pentru download wargods.
Nu fiți aroganți, nu toți jucătorii sunt familiarizați cu sistemul și majoritatea pot avea sisteme slabe ca și performanțe.
Dacă jucătorii nu lasă un link cu pozele în maxim 10-15 minute aceștia vor primi ban permanent cu motivul "no wg", "no ss", "neacordare poze", "neacordare wargods", etc.
Banurile date în grabă sau bătaie de joc și abuzurile asupra jucătorilor vor fi sancționate cu downgrade sau remove.
- Nu dați kick jucătorilor AFK decât dacă serverul este plin.
Dacă un jucător este AFK (inactiv) mai mult de 1 minut acesta va fi mutat automat la spectatori. După 5 minute de inactivitate va primi automat kick dacă serverul e plin.
Puteți muta jucătorii la spectatori dar nu dați kick decât dacă serverul este plin.
Jucătorii nu au un timp limită de a fi spectatori, nu se va da kick pentru staționarea prea mult la spectatori.
- Dacă lipsiți mai mult de 7 zile, postați pe forum sau discord la absențe/retrageri.
Dacă absența este anunțată, gradul va rămâne același până vă întoarceți.
Pentru o perioadă de absență mai mare de o lună veți primi warn pentru inactivitate, apoi riscați downgrade și ulterior remove.
- Dacă nu sunteți 100% sigur că un jucător are hack, mai bine nu dați ban.
Dacă un demo este neconcludent, nu vă dați seama din poze dacă este vorba de wallhack sau nu, sau wargods este suspect dar nu roșu, mai bine cereți părerea altor admini online dacă sunt, sau păstrați o dovadă și întrebați alți admini sau fondatorii, fie în privat, pe discord sau pe forum la categoria Staff Only.
Un jucător suspect va putea fi monitorizat și de alți admini, dar dacă este de fapt curat și primește ban pe nedrept nu va mai reveni niciodată pe server.
Serverul beneficiază de un sistem anticheat destul de bine pus la punct și de o echipă de admini care este în continuă creștere. Depistarea și banarea codaților este o problemă mai mică decât golirea serverului, mai ales popularea acestuia fiind destul de dificilă.
- După o cerere de admin respinsă așteptați cel puțin o săptămână înainte de a face altă cerere
- Parola de la "Staff Only" o puteți obține de la un fondator sau de pe serverul de discord
Aceasta mai poate fi găsită și pe serverul de discord pe canalul anunțuri-staff.
- Ați citit regulamentul?
✰ Sancțiuni Jucători ✰
- Coduri/hackuri (demo/screenshot concludente, wargods rosu) ➟ ban permanent
- Jucătorul suspect nu dă pozele sau link wargods ➟ ban permanent
- Reclamă neintenționată (de ex. hai să mergem pe serverul x) ➟ gag 5-10 min + avertizare/kick/ban 10-30 min
- Reclamă intenționată (spam) ➟ ban 300 min/permanent
- Reclamă în nume ➟ schimbare nume + avertizare/kick/ban 300 min
- Injurii sau ofense jucători ➟ avertizare/gag/kick/ban temporar 10-30 min
- Injurii sau ofense admini, abuz admin chat ➟ avertizare/gag/kick/ban 60-120 min
= EN =
✰ Admin Rules ✰
✰ Admin Rules ✰
- Don't abuse the rank granted, abuses are not tolerated.
In general, commands should not be used at will, but only when justified.
Don't curse or treat players with arrogance just because you have access to admin controls.
Bans will not be issued for reasons such as "bye", "bugoff", etc. or other abusive commands without good reason.
- Commands between admins are strictly prohibited.
If you don't like a situation, another admin is abusing the rank, or you don't get along with them, talk to a founder and don't try to do justice yourself.
You can report the issue on the forum through a complaint in Staff Only, on discord in the channels reserved for Staff, or via private message (PM) on steam/discord/wapp/etc. to a founder.
Admin-admin commands are prohibited for obvious reasons and will be sanctioned with remove + permanent ban.
- All bans must be justified must be accompanied by proof, posted in the banlist.
Every admin has the obligation to make a banlist and to post in it all the permanent bans given on the server. Admins who do not post a proof for bans risk downgrade or even rank removal.
- All admins are required to have an account and activity on the forum, as well as the discord server.
They will also need to have a discord account and be part of the discord server to get in touch with the other admins and founders of the server much easier and to ensure a means of communication.
Both text/chat and voice channels are available for any type of need.
Without an account on the forum you can't get an access rank, and admins without a discord account or that are inactive without a reason will get removed.
- Do not interfere with the commands of other admins, everything is decided by mutual agreement.
If another admin has gagged a player, don't rush to ungag him, instead try to clarify the situation with that admin or if it's an abuse take a screenshot or demo as proof and bring up the situation to a founder or make a complaint in the Staff Only section.
This rule applies to any command or situation. Admins need to be able to decide what's best to do and work as a team, not just one person applying all commands or someone being more entitled than the rest of the online admins.
- The vote for a new map is given in the last 5 minutes.
If the map is too big or too small for the number of players, voting can be done earlier.
Maps for voting are chosen by mutual agreement between admins, or from player preferences, depending on the number of players on the server.
For example, if the server is full, only big maps will be used for vote, if there are less than 10 players on the server, no big maps will be given for vote, or maps with an objective (bomb planting, hostage rescue) and instead use fy, aim, awp, etc.
The vote must contain two maps if there is a relatively small number of players on the server, or 3 maps if there are many players or the server is full.
We don't start a vote for only one map because there is no point, there are no options to choose for the next map, just forcing the players to choose yes or no to a single option.
Too many maps for vote can cause the vote to fail.
If automatic voting has already started, wait for the automatic map change and don't force another vote or change to another map.
Don't set timelimit to 0 on maps if there are no other admins on the server and you are going to disconnect.
Don't change the map without a vote or according to personal whims, the admins in cause risk getting warned or downgrade.
- Commands are only used once, not 10 times.
If the command doesn't work, you either typed the command wrong or you simply don't have access to it.
Some commands like amx_ban only register once for a single player. Other commands can be repeated but cause inconvenience to players, such as slap or kick.
Cvars have fixed values, repeating the command changes absolutely nothing, for example
amx_cvar sv_unlag "1"
.- Give players at least 5-10 minutes for screenshots (pictures) or wargods scan.
For example: "hurry up with the pictures because I don't have all day, if you don't give me wargods, you're flying out, etc.
You will need to direct players to an image upload site or wargods download site.
Don't be arrogant, not all players are familiar with the system and most may have poor systems as well as performance.
If the players do not give a link with the pictures or wargods scan in a maximum of 10-15 minutes they will receive a permanent ban with the reason "no wg", "no ss", "not granting pictures", etc.
Bans given in a hurry or mocking/abuse of players will be sanctioned with downgrade or remove.
- Don't kick AFK players unless the server is full.
If a player is AFK for more than 1 minute they will automatically be moved to spectators.
After 5 minutes of inactivity, they will automatically get kicked if the server is full.
You can move the players to spectators but don't kick them unless the server is full.
Players do not have a time limit to be spectators, no kick will be given for standing too long in spectator team.
- If you are absent for more than 7 days, post on the forum or discord in the Absences/Withdrawals section.
If your absence is announced, your rank will remain unchanged until you return.
For an absence period longer than one month, you will receive a warning, and later risk downgrade or even remove.
- If you are not 100% sure that a player is hacking, it's better not to ban him.
If a demo is inconclusive, you can't tell from the screenshots if it's a wallhack or not, or wargods is suspicious but not red, better ask other admins online if there are any, or keep a proof and ask the admins or founders in private, on discord server or in the forum, in the Staff Only category.
A suspicious player may be monitored by other admins, but if he is actually clean and gets banned unfairly, he will never return to the server.
The server offers a fairly developed anticheat system and a team of admins that is constantly growning.
Detecting and banning hackers is a smaller issue than emptying the server, especially since populating it is very difficult.
- After a rejected admin request, wait at least one week before making another request.
- You can get the password for "Staff Only" section on the forum from a founder or from the discord server.
This can also be found on the discord server in the staff announcements channel.
- Have you read the rules?
✰ Players Sanctions ✰
- Cheating/hacks (demo/conclusive screenshot/red wargods)➟ permanent ban
- The suspect player doesn't give you screenshots or wargods link ➟ permanent ban
- Unintentional advertisement (e.g. "let's go to x server") ➟ gag 5-10 min + warning/kick/ban 10-30 min
- Intentional advertisement (spam) ➟ ban 300 min/permanently
- Advertisement in name ➟ schimbare nume + avertizare/kick/ban 300 min
- Swearwords or offenses to other players ➟ warning/gag/kick/ban 10-30 min
- Swearwords or offenses to admins, abusing admin chat ➟ warning/gag/kick/ban 60-120 min