O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.

TFT A New Mechanic to Encounter

ST1124_MECHANICS-OVERVIEW-ARTICLE.jpg


Pe parcursul aventurii din Fabulele de cerneala, veti intalni spirite puternice care va vor schimba jocul intr-o varietate de moduri. Aceste personaje de poveste s-ar putea sa arate familiar, dar nu sunt nici prieteni, nici dusmani. Intalnirile sunt runde speciale din timpul meciului, care va pot duce pe insula centrala (Carusel) sau va pot oferi alegeri in timpul fazei de planificare, dandu-va o recompensa sau schimband un aspect al gameplay-ului. Exista peste 80 de intalniri unice si veti avea parte de doua pana la cinci dintre ele in fiecare meci, asa ca, indiferent cu ce spirite legendare va intersectati, va puteti astepta ca fiecare joc din Fabulele de cerneala sa va lase senzatia unei calatorii aparte.



Rules of Encounters​

Intalnirile pot consta in orice de la mici bonusuri (reincarcari, aur sau o componenta suplimentara intr-un carusel) pana la veritabile situatii transformatoare, care schimba in chip dramatic modul in care se va juca meciul. Oricare ar fi darurile lor, modificarile regulilor sau alegerile oferite, toti jucatorii au parte intotdeauna de aceleasi intalniri! Acestea au o varietate de raritati, asa ca va puteti astepta ca unele sa fie mai rar intalnite decat altele, iar cele care schimba cel mai mult meciul sunt si mai rare. Indiferent de raritatea lor, nu va veti intalni niciodata cu acelasi spirit de mai multe ori, chiar daca intalnirea cu acel spirit are mai multe optiuni.

Fie ca primiti o alegere gratuita a unui obiect finalizat cu Alune sau Qiyana decreteaza ca fiecare campion din Carusel trebuie sa aiba un obiect radiant, veti avea intre doua si cinci intalniri in fiecare meci. Acestea pot avea loc oricand, de la etapa 1 la etapa 6 (rundele 4-9 in Hiper-reincarcari). Intalnirile nu vor fi dezvaluite dinainte, asa ca va sugeram sa va concentrati asupra adaptarii la ceea ce va iese in cale, in loc sa planificati compozitia perfecta pentru o anumita intalnire. Totusi, dupa ce a avut loc o intalnire, puteti gasi oricand un rezumat al ei in noul Panou al intalnirilor, care va va arata, in plus, ce alegeri au facut ceilalti jucatori in timp ce va analizati adversarii.

TFT11_EncounterArticle_UI.png

Types of Encounters​

Exista cateva tipuri generale de intalniri care va pot ajuta sa intelegeti la ce sa va asteptati, dar retineti ca sunt mai mult de 80 de intalniri in total... asa ca va puteti astepta la o mare variabilitate.

Mai intai, exista intalnirile de tip carusel, care pot modifica acel carusel cu draft comun (sau pot introduce un carusel modificat in Hiper-reincarcari).

—Daca primiti urarile lui Galio, el va adauga o componenta defensiva bonus campionilor din carusel (pe langa componenta pe care o detin deja acestia).
—Intalnirea cu Hwei va duce la un carusel plin de campioni de 5 aur.
—Daca dati de Ornn in timpul etapei caruselului, fiecare campion va primi un artefact.



Urmeaza intalnirile de grup. Acestea pot avea loc pe insula centrala si sunt introduse ca niste runde bonus in meciul normal.

—Daca o intalniti pe Ashe, ea va va dezvalui urmatorul adversar in urmatoarele 3 lupte contra jucatorilor.
—Iar daca aveti norocul de-a face cunostinta cu Kobuko, va va invita sa dansati cu el! Cu cat vi se alatura mai multi jucatori, cu atat mai buna e recompensa. (Distractia e mai mare cand sunteti mai multi!)
—Daca dati de Sivir, toti tacticienii devin extrem de rapizi!



Intalnirile individuale au loc simultan pentru toti jucatorii si se desfasoara pe tabla jucatorului respectiv in timpul etapei de planificare. Unele dintre ele va ofera optiuni dintre care sa alegeti, in timp ce altele pot imparti daruri puternice.

—Daca va incrucisati calea cu Teemo, veti ghici rezultatul urmatoarei voastre lupte. Teemo va va acorda apoi o recompensa, daca aveti dreptate.
—Udyr este o persoana cu placeri simple. Intalnirea cu el va ofera patru reincarcari gratuite care rezista pana cand sunt folosite, asa ca nu-i nicio graba aici.
—Daca dati peste Indragostitii setului, va trebui sa alegeti: Rakan se ofera sa va recombobulatoriceasca tabla. Daca nu vreti, Xayah va ofera aur.



Ocazional, o intalnire de deschidere va inlocui obisnuita selectare a portalului de la inceputul jocului. Cand se intampla asta, nu va mai exista un proces de selectare a portalului, iar meciul va incepe cu runde cu minioni imediat dupa respectiva intalnire.

—Intersectarea cu Bard la inceputul jocului va face ca toti jucatorii sa inceapa de la nivelul 3 inaintea primei runde PvE.
—Daca-l zariti pe Kayn la inceputul jocului, veti sti ca va fi unul intens, fiindca, intr-o anumita etapa, el se va intoarce si va pune capat meciului. Pozitia voastra din acel moment va fi cea finala, dar nu va faceti griji, el va va spune de la bun inceput cand se va intampla asta (etapa si runda).
—Intrati intr-o stare ca de vis cand dati nas in nas cu Lillia, care a amestecat toate augmentarile si le-a trimis in runde aleatorii.



A Note on Returning Mechanics​

Portalurile si augmentarile continua sa fie prezente. In cazul portalurilor, asteptati-va sa fie uneori inlocuite de intalniri de deschidere. Cat despre augmentari, am adaugat peste 100 care sunt complet noi sau nu au fost prezente in Remix Rumble. Prin eliminarea capului de afis, au revenit augmentarile care adaugau o unitate la o caracteristica sau care ofereau o emblema, deci asteptati-va ca aproximativ jumatate dintre augmentarile adaugate sa fie legate direct de caracteristici, fie sub forma de ''Inimi'' si ''Coroane'', fie ca amplificatoare ale caracteristicilor.

Si la fel ca in cazul unei intalniri cu Kayn, timpul nostru impreuna se incheie acum – pana data viitoare cand intram din nou in lista de asteptare sau ne reintalnim in alt articol. Poate va fi vorba despre prezentarea gameplay-ului... sau despre articolul /dev lansat la inceputul lui martie? Daca nu, ne vedem in Convergenta, la lansarea Fabulelor de cerneala, pe 20 martie, in patch-ul 14.6!

leagueoflegends.com | (traducere realizata de catre @RaduSerifu)
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top