Valve a anuntat pentru prima data Counter-Strike 2 pe data de 22 martie, dezvaluind schimbari masive in joc, care includeau un sistem de sub-tick, o refacere completa a smoke-urilor, harti revizuite, elemente vizuale imbunatatite si multe altele. Jocul a fost oferit catorva jucatori selectati ca parte a unui test limitat, care, pe parcursul lunilor urmatoare, s-a extins pentru a include din ce in ce mai multi jucatori din CS:GO.
Hartile din actualul grup activ au fost lansate una dupa alta in ultimele sase luni, iar Valve a publicat o serie de actualizari rezolvand anumite erori si o serie de neconcordante intre jocuri.
Mai recent, Valve a introdus un mod Premier refacut, a dezvaluit un sistem de clasament care foloseste noi parametri pentru rating si, intr-una dintre cele mai substantiale schimbari care au afectat scena competitionala, a redus numarul de runde jucate de la MR15 (prima la 16 runde) la MR12 (prima la 13 runde) pentru matchmaking si Majors.
Totusi, testul limitat al jocului nu a fost lipsit de o sumedenie de bug-uri, jucatorii luptandu-se cu probleme de latenta, inconsecvente in inregistrarea loviturilor in comparatie cu CS:GO, iar jocul, in general, nu se simte pregatit pentru jocul competitiv, conform unei majoritati vocale a comunitatii si a unui numar considerrabil de jucatori profesionisti.
Nu este clar ce turnee vor fi primele care vor face trecerea la CS2 in urma lansarii oficiale a acestuia, dar se asteapta ca organizatorii de turnee sa impartaseasca cu publicul in zilele urmatoare planurile lor. HLTV a luat legatura cu unii dintre cei mai mari organizatori cu privire la modul in care vor proceda si va oferi o actualizare atunci cand va primi un raspuns oficial.
hltv.org