O data cu evenimentele BLAST.tv Paris Major RMRs, comunitatea asteapta cu nerabdare ultimul Major de CS:GO si obiectele de colectie din joc care vor veni o data cu el. Avand in vedere ca hype-ul de la
Counter-Strike 2 a trimis deja preturile cutiilor de arme la cer, hype-ul pentru stickere nu a fost niciodata mai mare.
De-a lungul istoriei, unele echipe si jucatori si-au luat libertati cu obiectele iconice cu autocolante pentru echipe si jucatori, jucatorii angajand chiar si designeri pentru a crea obiecte memorabile si eterne care sa traiasca in joc.
Cu toate acestea, unele organizatii au incercat sa imbratiseze aceeasi creativitate pentru a crea un element distinct de care fanii se vor bucura. Cel mai notabil este faptul ca Liquid a incorporat trei steaguri nationale in autocolantul lor pentru FACEIT London Major 2018.
Avand in vedere ca urmatorul Major BLAST.tv Paris este ultimul Major de CS:GO, urmand ca in aceasta vara sa apara CS2, se pare ca fanii nu ar trebui sa se astepte la aparitia unor autocolante unice pentru echipe.
Potrivit unui e-mail trimis echipelor si publicat de catre managerul general al Complexity CS:GO, Graham "messioso" Pitt, echipele nu ar trebui "sa trimita un logo personalizat conceput pentru Paris Major si nu ar trebui sa trimita un logo care sa fie folosit doar in produsele de merchandise". In plus, logo-ul pe care echipele "ar trebui sa fie acelasi cu cel pe care il folositi pentru branding-ul public si in HUD-ul pentru turnee". Avand in vedere limbajul clar expus aici, se pare ca nu vom putea vedea un alt logo unic, precum autocolantul Liquid 2018 FACEIT London Major, care a devenit unul dintre favoritele fanilor.
De-a lungul anilor, echipe precum G2 si MIBR au folosit steagul francez si, respectiv, brazilian pe autocolantele lor. FaZe si-a modificat autocolantul de mai multe ori, precum si Liquid cu mai multe variante de fundal.
Acum insa, se pare ca s-ar putea sa nu le mai vedem pe acestea in viitor.
dust2.us