Brandul oficial al indragitelor personaje albastre, Strumfii, a intrat in Web3 prin lansarea unui proiect de NFT-uri. The Smurfs Society, care se afla inca in stadii incipiente, intentioneaza sa creeze o comunitate si sa implice oamenii intr-o experienta gamificata.
Proiectul include, de asemenea, o colectie de NFT-uri numita "The Smurfs' Society Legendary", care cuprinde 12,500 de PFP-uri (Profile Pictures) strumfi rare, cu randament 3D. Strumfii sunt infatisati intr-o varietate de meserii, printre care cea de actor, alchimist si arhitect.
O parte din colectie, care totalizeaza 3,000 de PFF-uri, a fost deja tinta unei licitatii generale, un fel de licitatie in care piata determina pretul de monetarie (pretul de compensare). In mai putin de 48 de ore, licitatia a primit aproape 1 milion de dolari in oferte si un pret de compensare de 0,173 ETH, adica aproximativ 335 de dolari.
Ofertantii castigatori vor primi un NFT de fuziune in plus fata de un NFT legendar, care poate fi combinat cu strumful pentru a-l personaliza si alimenta. Detinatorii nu vor sti insa ce NFT au primit pana in ziua dezvaluirii, care va avea loc in mai 2023.
Proiectul isi propune sa reinvie amintirile indragite din copilarie ale micilor creaturi umanoide albastre prin intermediul unei aventuri virtuale pe Web3. In timp ce vanzarile si dezvoltarile ulterioare urmeaza sa fie dezvaluite, se asteapta ca experienta gamificata sa implice comunitatea prin provocarea de a rezolva misiuni criptice si de a se lupta cu infamul Gargamel.
cryptoflies.com