O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.

ARHIVA [STAR-> Manualul adminului] Comenzi/Realizarea demo-urilor / Coduri si explicatii

Status
Subiectul a fost blocat si nu sunt permise comentarii ulterioare.
Joined
Dec 17, 2020
Messages
223
Reaction score
85
Location
Sighisoara
1616018270365.png

Coduri si explicatii

AIM=tremura tinta sau e titirez;daca tremura tinta inseamna ca e codat 100%,ca nici nu stie sa foloseasca codul! De cele mai multe ori cei cu aim tin tinta mai sus ,mai ales ca au Target-ul pus pe head si ca de obicei, no-recoil.Cand cel care are aim vrea sa traga dupa un inamic indepartat nu poate,pentru ca tinta se pune automat pe cel care este mai aproape,este utila faza cand esti spect si il urmaresti! !!! Nu orice tinta care tremura inseamna ca este aim,in cazul acesta trebuie sa fi-ti foarte atenti ,pentru ca playerul se poate juca cu tinta si tu ”neexperimentat” nu iti dai seama ca se joaca cu tinta!
Demo pentru aim: ESP OFF ( ESP ON/OFF se face din sagetile up/down)
In caz ca suspectati un player/admin de aim,avem nevoie ca imaginea sa fie cat mai clara altfel incat recoil-ul sa fie perfect vizibil!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WALL=se opreste cand vine inamicul,trage prin pereti abuziv si foarte precis,ii urmareste prin perete si le iese in fata tragand in ei;tinta tinut in jos-el se uita prin pereti,arma ingreunandu-i vederea prin ei.Multi urmaresc adversarii cu tinta prin perete,iar altii stiu sa opreasca wall-ul/aim-ul cand trebuie! In cazul in care esti admin si ai experienta iti poti da repede seama daca ”X” are wall. !!! Atunci cand ”X” este in fata lui ”Y”,”Y” poate vedea nick-ul lui ”X” la tinta sau jos in coltul din stanga,dar doar in cazul in care ”Y” ii vede nick-ul lui ”X” si trage in locul in care vede nick-ul adversarului,chiar de este invizibil.Cel mai simplu mod de a depista wall-ul este cel cand te pui spectator si-l urmaresti!
Demo pentru wall: ESP on( ESP ON/OFF se face din sagetile up/down )
Nr. 2 BOX sa fie ON iar restul sa fie toate trecute pe OFF!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPEED= Se misca foarte repede

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Silent AIM= Este un program deseori intalnit sub forma ”Leis.exe” insotit de un document in care se afla setarile lui si un .dll!
Pentru a depista AIM-ul trebuie sa fi foarte atent la urmatorul aspect:
-Traiectoria gloantelor: Gloantele merg intr-un punct fix sau intr-o arie foarte mica!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AIMSPOT=AIMSPOT-ul este un punct mic alb,care apare pe diferite parti ale corpului insa de regula apare pe cap/piept!

De asemenea,silent aim-ul beneficiaza si de no-flash si no-smoke ( acestea pot fi depistate cu ajutorul demo-ului )

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aim: Aici e simplu...tinta zboara pe primul om care il intalneste ( atunci cand trage ) sau de la un jucator la celalalt dupa primul frag.Mereu va da headshot,fiind cel mai usor de depistat!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pe scurt:
1) AIM: trage si sare tinta numai la cap

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) SILENT AIM ( configurat sa sara in cap trage in corp si la un moment dat sare pe cap( multi obisnuiesc ca sa traga la cap,sa nu se vada ca sare )

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) SILENT AIM ( configurat sa dea in piept/maini/picioare/burta/cap omoara foarte repede adversarul! De ce?: Deoarece poate trage si pe langa ghete,iar glontul merge automat in piept/maini/picioare/burta/cap,dar orice SILENT AIM este configurat sa dea cap!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4) SILENT AIM ( care nu da cap) sau mai bine zis no recoil: fixeaza tinta pe jucator ( adica il urmareste pe adversar ),si poti trage automat cu arma ca nu sare tinta,fiind foarte folosit pe servare!

Diferenta intre SILENT AIM si NO RECOIL: Silent aim-ul sare singur in cap ( greu de observat ) depinde si de configurarea acestuia,la no recoil trebuie sa dai HS ( ceea ce este putin mai greu din cauza cfg-ului)!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NO-RECOIL ( ANTI-RECOIL este deseori intalnit sub forma unui script care se introduce in cfg si se activeaza de pe tasta bindata.
No-Recoilul reprezinta absenta reculului,adica: tinta nu se misca deloc,ramane intr-un punct fix,insa gloantele se imprastie pe o arie anume! Singura metoda de depistare a acestui cod este sa folositi demo-ul!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NO-SPREAD-este intalnit sub forma de .exe.
-NO-SPREADUL reprezinta aria/raspandirea gloantelor,adica gloantele se imprastie pe o arie setata de utilizatorul codului ( sau intr-un punct fix ) insa tinta se misca normal ( deci exista recul ),singura metoda de depistare a acestui cod fiind de asemenea demo-ul!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rapidfire/Burst Script: folosit extrem de rar,acesta mareste viteza gloantelor,adica gloantele vor iesi mai repede din arma decat este normal.Sunt anumite script-uri care pot face acest lucru. Se depisteaza usor,mai ales dupa sunet!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Realizarea demo-urilor


Demo-ul la ora actuala e dovada cea mai concreta. Depinde insa si de experienta fiecaruia, care bineinteles se castiga in timp!

1) Demo pentru wall

0eacefe4-a982-4a17-b51e-0441559a06f1.jpg


Dupa cum se vede in acest print este nevoie doar de:


- ESP ON (ON/OFF ESP se face din sagetile UP/DOWN)

- Nr. 2 Box is ON

Restul optiunilor sa fie OFF!

Box is ON inseamna: acei vectori verzi care indica numai ADVERSARII!

2) Demo pentru aim

Dupa cum se vede in acest print este nevoie doar de:
1613764389181.png


- ESP OFF (ON/OFF ESP se face din sagetile UP/DOWN)

- Optiunile se trec pe ON/OFF pe numarul ce corespunde cu tasta respectiva! EX: Optiunea Nr.2 sa fie ON apesi pe 2, sa fie OFF mai apesi o data pe 2!

In cazul unui suspect de aim, avem nevoie ca imaginea sa ramana cat mai clara incat recoil-ul sa fie perfect vizibil!

Sunt lucruri elementare care trebuie sa le stie orice admin!

Comenzile pentru a crea un demo:
  • record nume (incepe inregistrarea demo-ului)​
  • stop (opreste inregistrarea demo-ului)​

Demo-ul se salveaza sub denumirea de nume.dem si il gasiti:
  • C - Program Files - CS 1.6 - cstrike [VALVE]​
  • C - Program Files - Steam - SteamApps - common - Half-Life - cstrike [STEAM]​
  • !!! Demo-ul se va uploada prin site-ul www.zippyshare.com !!!
  • 1. Comenzile de ban:

    Aceste comenzi le putem grupa in doua categorii si anume:

    I. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul se afla PE SERVER:

    1.a - amx_ban "STEAM:ID" time "reason"
    1.b - amx_banip nick time "reason"
    1.c - amx_banip "nick din doua cuvinte" time "reason"
    1.d - amx_banip #nr.ID time "reason"

    II. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul A IESIT DE PE SERVER:

    1.e - amx_addban "STEAM:ID" time "reason" - cu Advanced Bans / amx_addban "STEAM:ID" time "reason" - fara Advanced Bans
    1.f - amx_addban IP time "reason" / amx_addban IP time "reason"

    La comenzile 1.a/c/e/g intotdeauna sa se foloseasca OBLIGATORIU ghilimelele!

    In cazul playerilor cu numele gen: A, *, ç, §, sau atunci cand doi jucatori de pe server au nume asemenatoare (de ex. Player, respectiv (1)Player) - se folosesc comenzile vote/status se ia nr.ID si se aplica comanda 1.d.

    2. Comenzi referitoare la vizualizarea/recupererarea IP-urilor!

    2.a
    - amx_showip / amx_ip nick - afiseaza IP-urile celor conectati pe server
    2.b - amx_last - afiseaza IP-urile celor care au parasit server-ul

    3. Folosirea ESP-ului la cote maxime [accesul in meniul ESP se face apasand tasta R, numai cand sunteti dead (morti)]:

    3.a
    - Folosirea ESP-ului in cazul in care facem un demo unui suspect de wall:

    - In acest caz avem nevoie decat de nr.2 - ON, restul pe OFF! Practic ne intereseaza decat adversarii si nimic mai mult. Cu nr 2 ON putem vedea casutele verzi de la adversari prin pereti, cutii, etc. In acest fel obtinem un demo cat mai clar, cat mai concludent incat claritatea e maxima si ne folosim de ESP atat cat avem nevoie!

    3.b - Folosirea ESP-ului atunci cand facem un demo unui suspect de aim:

    - In aceasta situatie practic nu avem nevoie de ESP, el trebuie trecut pe OFF (din sagetile UP/DOWN; ON/OFF ) deoarece tinta/recoil-ul trebuie sa ramana cat mai clare pentru a judeca fazele cat mai corect!

    4. Cum se realizeaza o serie de ss-uri cat mai concludente?

    4.a
    - Intotdeauna SS-urile se realizeaza cand va aflati spectatori! Inainte de a face SS se recomanda a urmari 2, 3 runde stilul de joc al suspectului si de a judeca daca e vorba de skill sau cod.

    - Niciodata SS-urile nu se fac in timp ce jucati pentru ca nu stiti pozitia exacta a suspectului!
    - Niciodata nu se fac SS-urile in baza! Se fac numai atunci cand are in fata sa prin perete, cutie, poarta cel putin un adversar!

    5. Explicatii si indicii la recunoasterea celor care folosesc coduri (wall, aim, norecoil, silent-aim, leis, anti-ss)

    5.a
    - Cand vorbim de wall, intotdeauna ESP ON (doar nr 2: ON). Wall-ul nu se rezuma doar la urmarirea adversarilor prin perete, indiferent ca le face sau nu damage. De exemplu, la jucatori experimentati gasim wall ON/OFF unde e mult mai greu sa realizezi un demo cu faze concludente! Wall-ul se poate deduce si din fazele unde el se retrage [se fereste de multime (adversari)] , umbla cu he-ul in mana toata mapa pana prinde in raza un adversar , nu pierde niciodata adversarii de pe monitor si astfel situatiile pot fi mult mai multe!

    5.b - Cand vorbim de aim, intotdeauna ESP OFF incat sa avem cat mai clara imaginea. Aim-ul intotdeauna e setat pe cap/piept si se poate recunoaste foarte usor, deoarece miscarile tintei sunt bruste (sare de pe om pe om).

    5.c - Norecoil - Se poate observa la viteza normala sau in slowmotion (viewdemo nick.dem) atunci cand suspectul apasa! Daca playerul suspect trage rafale de cate 3, 4 gloante se vede foarte greu! Gloantele se duc linear iar fiecare glont urmareste tinta, recoil-ul armei fiind absent. De asemenea experienta adminului isi spune cuvantul!

    5.d - Silent-aim - Dupa denumire, are caracteristicile unui aim numai ca e mult mai "silentios". Nu mai apar acele miscari bruste de pe un adversar pe altul, totusi se observa cum tinta este fortata pe adversar, iar atunci cand are in fata 2 adversari si ii apasa, tinta incepe sa devina haotica miscandu-se in zig zag. De asemenea in acest caz nu mai exista recoil la arma. De asemenea si aici depinde de experienta adminului!

    5.e
    - Leis - Este un cod ce se aseamana cu silent aim-ul, insa exista o diferenta majora. Tinta, in loc sa fie fortata pe adversar, nu este atinsa cu nimic, ci doar traiectoria gloantelor. Spre exemplu, daca tu ai tinta pe toracele adversarului, glontul se poate duce in cap fara ca tinta sa fie miscata din pozitia initiala. Se observa cel mai bine in slowmotion.
    Atentie! - La recunoasterea acestui cod trebuie luate in calcul si elementele exterioare cum ar fi: lag-ul, configuratia pc-ului s****, etc.

    5.f- Antiss - Aici este vorba despre un script care face in acelasi timp o copie a asa-ziselor SS-uri, insa fara cod! Acest script se activeaza/dezactiveaza dupa fiecare ss in parte incat creeaza intre poze o mica eroare de timp!

    * In mod normal cand i se fac SS-uri unui player trebuie sa apara [STEAM]:

    - In prima poza, scrisul de jos nu apare;
    - In a-2-a poza, apare un rand;
    - In a-3-a poza, apar 2 randuri;
    - In a-4-a poza, apar 3 randuri!

    Asta se intampla in 90% din cazuri, pot exista modificari! La baza termenului de antiss se afla: configuratia server-ului si/sau a plugin-ului de SS!

    * In mod normal cand i se fac SS-uri unui player trebuie sa apara [VALVE]:

    - In prima poza, apare un singur rand;
    - In a-2-a poza, apar 2 randuri;
    - In a-3-a poza, apar 3 randuri!

    Pe VALVE sunt si mai multe probleme, deoarece sunt zeci de tipuri de Counter-Strike. Mai jos aveti un set de SS-uri in care isi face aparitia scriptul de antiss!

    Poza 1
    Poza 2
    Poza 3


    ATENTIE! Numarul randurilor din setul de poze nu este un argument destul de solid pentru a acuza pe cineva de anti-ss, din cauza multitudinilor de factori ce pot influenta pluginul. Cele mai solide dovezi de anti-ss le reprezinta ERORILE DE TIMP, NECONCORDANTELE si DECALAJELE acestuia.

    Tema nr. 5 depinde foarte mult de experienta elevului, pentru a invata tot ce scrie aici trebuie timp!

    6. Comenzile cvar

    6.a
    - amx_cvarmenu - arata comenzile cvar care sunt bagate pe server

    6.b
    - amx_cvar mp_autokick - daca e activat, spectatorii vor primi kick

    - am_cvar mp_autokick 0 dezactivat
    - amx_cvar mp_autokick 1 activat (default)

    6.c
    - amx_cvar mp_autoteambalance - face sa fie automat acelasi nr. de jucatori la fiecare echipa

    - amx_cvar mp_autoteambalance 1 activat
    - amx_cvar mp_autoteambalance 0 dezactivat

    6.d
    - amx_cvar mp_buytime - specifica limita in secunde pana cand jucatorii pot cumpara arme, grenazi (de la inceputul rundei)

    - amx_cvar mp_buytime 15 (default)

    6.e
    - amx_cvar mp_c4timer - specifica numarul de secunde care trec pana explodeaza bomba

    - amx_cvar mp_c4timer 35 C4 explodeaza in 35 de secunde


    6.f
    - amx_cvar mp_fadetoblack - daca e activ inegreste ecranul jucatorului dupa ce moare, sau cand se afla pe spec. E recomandat pentru meciurile de war;

    - amx_cvar mp_fadetoblack 0 observatorii vad (default)
    - amx_cvar mp_fadetoblack 1 observatorii au ecran negru

    6.g
    - amx_cvar mp_freezetime - intervalul de secunde de la inceputul rundei pentru buy (default)

    - amx_cvar mp_freezetime 3 - se foloseste pe hartile unde se cumpara arme
    - amx_cvar mp_freezetime 0 - se foloseste pe hartile fy_ / awp _

    6.h
    - amx_cvar mp_friendlyfire - se poate (face/sau nu) damage intre coechipieri

    - amx_cvar mp_friendlyfire 0 - OFF
    - amx_cvar mp_friendlyfire 1 - ON

    6.i
    - amx_cvar mp_limitteams - o echipa poate avea un numar de playeri in plus fata de cealalta!

    - amx_cvar mp_limitteams 0 - [OFF]
    - amx_cvar mp_limitteams 1/2 - [ON]- O echipa poate avea un numar de 1/ playeri in plus fata de cealalta. Depinde de valoare [1] sau [2]

    6.j - amx_cvar mp_roundtime - seteaza durata fiecarei runde
    Exemple:
    - amx_cvar mp_roundtime 1 - runda dureaza 1 minut
    - amx_cvar mp_roundtime 1.75 - runda dureaza 1:45

    6.k
    - amx_cvar mp_timelimit - cat timp ruleaza harta pe server
    - amx_cvar mp_timelimit 0 - harta care este la momentul respectiv , ruleaza pe timp nelimitat
    - amx_cvar mp_timelimit 30 / 35 / 40 - harta ruleaza 30 / 35 / 40 de minute dupa care se va schimba automat

    7. - Tehnici care ajuta la crearea unui demo perfect cu faze concludente!

    7.a - Aici ne punem in situatia in care nu putem sta spectatori (server-ul nu permite/adminii nu permit/admin suspect)!

    - De ex. doresc sa realizez un demo unui alt admin si de frica sa nu treaca codurile pe OFF, fac un demo in timp ce ma joc! Cand incepe runda, imi dau kill si cu demo ON direct pe el ma pun. Sau faceti rush cu usp-ul/glock-ul incat sa muriti primii, dar cu grija sa aveti timp sa prindeti faze cat mai concludente cu suscpectul in cauza!

    7.b - Comenzile pentru a crea un demo:

    - record nume (da start inregistrarii demo-ului)

    - stop (opreste inregistrarea demo-ului)

    Demo-ul se salveaza sub denumirea de nume.dem si il gasiti in:

    - C - Program Files - CS 1.6 - strike [VALVE]
    - C - Program Files - Steam - SteamApps - common - Half-Life - cstrike [STEAM]

    8. - Cum facem sa vizualizam un demo in slow-motion?

    8.a - Deschiderea demo-ului se face prin comanda viewdemo nick.dem!

    - Odata aplicata comanda, incepe sa ruleze demo-ul cu bara de optiuni din care dirijam demo-ul prin:

    * Pauza
    * Play
    * Viteza inainte: x2, x4;
    * Viteza inapoi: 1/2, 1/4 (slowmotion)

    Vizualizarea demo-urilor in slowmotion ajuta la depistarea norecoil-ului, silent aim-ului si nu numai!


    9. - Comenzile folosite pentru schimbarea hartii:

    Lucruri esentiale pe care orice admin trebuie sa le cunoasca inainte de a derula un vot
    :


    9.a - Votul se da in ultimele 5 minute ale hartii. Pentru a afla timpul ramas folosim comanda /timeleft.
    9.b - Inainte de a da startul unui vot consultati-va cu ceilalti admini si tineti cont atat de opiniile lor cat si de cele ale jucatorilor.
    9.c - In mod obligatoriu inaintea de consultare se verifica ultimele harti jucate prin comanda /harti.

    9.d - Comanda de vot:

    - amx_votemap <harta1> <harta2> Ex: amx_votemap de_dust2 de_inferno
    - amx_cancelvote -> Opreste votul care este in derulare (amx_vote , amx_votemap, amx_voteban) in caz ca a fost din greseala

    * Se pot introduce in vot pana la 5 harti, insa nu e indicat pentru ca exista mari sanse ca votul sa esueze din cauza lipsei votului majoritar asupra uneia.

    9.e - Comanda de schimbare a hartii:

    - amx_map <harta> Ex: amx_map de_dust2

    * In acest caz se pune harta care a fost aleasa in cadrul votului .

  • 10. Comenzile folosite pentru executarea unui wargods:
  • -amx_scan "nume" sau /scan "nume" -> face test payerului selectat
  • -amx_clean "nume" sau /clean "nume" -> anunta playerul verificat ca este CURAT
 
Last edited by a moderator:
Joined
Dec 17, 2020
Messages
223
Reaction score
85
Location
Sighisoara
COMENZI ADMIN:
*NOTA COMENZILE SE POT EXECUTA
DIN CHATUL PRINCIPAL PRIN /Y


Y/ssmenu alegi numele (3 poze )
Y/kickmenu alegi numele
Y/banmenu alegi numele (banezi jucatorul)
Y/votemapmenu (cauti harti sa dai la vot)
Y/harti (ultimele 5 harti)
Y/slay (nume jucator)
Y/superslap (nume jucator)
Y/slap (nume jucator)
Y/blind (nume)
Y/unblind (nume)

amx_unban "STEAMIDXXXXXXXX"
amx_extendmap 9999 (prelungesti timpu daca nu e
cine-va sa scoata timpu)


http://www.starlaleagane.ro/ Link de Descarcat Cs/Ts/Test Wg...

https://www.wargods.ro/wcd/index.php Link sa vezi ultimele 10 Scanari
Dublu click pe nume si se deschide testu wargods... Si vezi mai multe detali...
 
Status
Subiectul a fost blocat si nu sunt permise comentarii ulterioare.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top