Salut echipa somnolenta!
Nu a existat niciodata o perioada in care s-a refuzat o cerere de admin, pe motiv ca avem destui, indiferent ca s-a formulat pe forum sau prin orice mijloc de comunicare.
Singurele criterii au fost un minim bun simt al solicitantului si respectarea regulamentului. Apropo de asta, cine le da acces trebuie sa le dea si parola de la "staff only" si sa ii treaca in topicul "Staff Alandala"
Pe Alandala nu exista campanie recrutare admini. In permanenta se cauta/recruteaza dar dupa o selectie menita sa pastreze o atmosfera relaxata atat pe server cat si intre membrii echipei.
Numarul mic de jucatori se datoreaza pe de o parte alterarii calitatii boostului, pe de alta parte pierderii interesului membrilor echipei pentru joc sau neglijentei firmei de host in asigurarea unui acces cat mai usor al jucatorilor pe server. In privinta accesului, eu am renuntat la modului de securizare a accesului - reauthcheck si la pluginul anticheat - rechecker (mai avem inca alte 3 module si un plugin, active, care ne feresc de codati).
Eu am facut ce am crezut ca este de facut in functie de prezenta jucatorilor pe server. Daca am vazut ca numarul jucatorilor se diminueaza, am eliminat skin-urile astfel incat sa nu dureze mult conectarea la server. Daca au fost plangeri in legatura cu pingul jucatorilor, am activat plugin high_ping_kicker pe server, urmat apoi renuntarea la el si de schimbarea tipului de boost(desi pretul este acelasi). Daca am vazut ca nu serviti harti noi m-am abtinut sa le mai includ cand mai dau vot sau sa caut altele. Daca am vazut ca nu agreeati pluginuri noi, le-am dezativat pe cele in test si am renuntat sa mai caut.
Actualizarea reHLDS de la TNI a avut acelasi efect precum tentativa instalarii unui addons nou care sa permita activarea voicechat pe server(unii se vaita ca se misca mai ciudat). Nu pot revenii la versiunea mai veche de reHLDs, deoarece nu am acces la fisierele care trebuiesc inlocuite(politica de protectie TNI). Asa ca, daca nu pot face nimic in privinta asta, am zis sa activez, macar, voicechat (care, intamplator, merge si bine si pare si controlabil - vezi "comenzi uzuale")
Nu am gasit, inca, un host care sa asigure protectie antiflood, desi am testat cateva, si am observat evolutia altor servere, discutand si cu ownerii acestora despre efectele observate. De exemplu serverul haos.indungi a schimbat 4 hosturi in mai putin de jumatate de an in incercarea de a gasi un host fara restrictii dar cu protectie antiflood. A revenit tot la TNI, dupa ce a pierdut doua treimi din jucatorii stabili plimbandu-i prin diferite ip-uri si patind flood pe orice alt tip de host.
Cunosc fenomenul de imprecizie pe care il experimentati uneori pe server. Ii cunosc cauza si am facut sesizari atat la host cat si la dezvoltatorii reHLDS sau dezvoltatorii STEAM. Dintre toti, raspunsurile de la STEAM au dovedit in mod evident ca dezvoltatorii lor sunt campioni la ignoranta sau prostie. Macar cei de la reHLDS nu au raspuns
Patesc si eu impedimente in descarcarea unor sunete de pe server (pluginul care adauga suierat sau zbarnait de glont razant nu mai are efect decat in cazul anumitor jucatori)
Cu toate astea serverul are mai putine erori ca niciodata. Rank-ul nu se mai reseteaza accidental, ban functioneaza, acum, pentru orice jucator, aveti posibilitatea sa inchideti microfonul unuia sau tuturor jucatorilor(optiune disponibila si jucatorilor fara acces). Eu chiar nu experimentez lagg, cand joc de pe PC, indiferent de pingul celor prezenti pe server. Dupa zeci de combinatii intre sv_maxupdaterate sv_minrate si sv_maxunlag si ticrate am ajuns sa alternez doua seturi de setari optime, adaptate conditiilor existente. <ticrate 500, maxupdaterate 100, sv_minrate 100000> si <ticrate 1000, maxupdaterate 66, minrate 15000>. Prima optiune este utila in cazul prezentei masive a lagarilor pe server, a doua cand jucatorii au pinguri decente (<150) cu dezavantajul ca net_graph semnaleaza choke cand serverul se umple pe harti mici (desi eu nu il simt)
setarie ideale ar fi <ticrate 1000, maxupdaterate 100, minrate 10000> dar, cu exceptia cazulu in care nici un jucator nu are ping mai mare de 50, in loc de imbunatatirea preciziei, ne alegem cu senzatia de lagg.
Acest boost, de la aceiasi firma, care baga in majoritatea cazurilor, jucatori cu ping mic, ar putea fi eficace in cazul in care prezenta serifilor pe server s-ar face simtita. Majoritatea cazurilor in care jucatorii ies de pe server presupune ori prezumtia ca, pe server sunt codati, ori limbajul vulgar sau agresiv.
Calitatea acestui boost nu va cunoaste imbunatatiri decat, probabil, dupa solistitiul de toamna. Alternativa ar fi apelarea la boostul gametracker.lt(care alimenteaza serverele free si sud.llg), cu mentiunile ca serverul va fi plin de straini vorbitori de limba slava si ping mare iar pana acum nu am reusit sa contactez furnizorul acelui boost(nu raspunde pe skype, fiind singura modalitate de contact)
Deci, dragilor, daca echipa nu va binevoi sa intre pe server macar in proportie de 20% din numarul jucatorilor adusi de boost, serverul nu se va umple.
Eu stiu ca am facut ce am stiut incat sa il mentin populat. Si inca ma straduiesc, in conditiile in care nu l-am mai vazut pe Flavius(scripterul), pe server, de 5 luni. Dar daca nu primesc un feedback de la voi (pareri despre cum merge serverul in anumite conditii) nu am cum sa ma apropii de setarile perfecte pentru acest tip de server.
Iar daca nu intrati pe server cu saptamanile, nu aveti cum sa il gasiti plin si vesel, atunci cand intrati.
HF
PS
Incepand de luni am sa testez niste pluginuri, motivationale, sper. Dupa ce se vor dovedi functionale, pe serverul de test, le voi supune la vot. Mergeti Duminica asta la vot la referendum iar urmatoarea Duminica poate veti avea ce vota pe forum sau grupul de chat de pe steam.