REGULAMENT LALEAGANE IT
- Inainte de a posta, folositi google.ro pentru a gasi o solutie. Apelati la noi doar dupa ce ati epuizat aceasta optiune;
- Folositi functia de cautare a forumului, sunt sanse mari ca problema pe care o intampini sa fi fost deja discutata si solutionata;
- Titlul subiectului trebuie sa fie cat mai obiectiv. Nu va grabiti si ganditi-va la un titlu care sa exprime cel mai bine problema dvs. in cateva cuvinte. Orice subiect ce prezinta titlul: "Help", "Ajutor", "S-a stricat", "Cine stie?", "Ma puteti ajuta?" va fi inchis imediat fara nicio explicatie;
- Limba romana, clasele primare. Aratati putin respect fata de colegii dvs. de forum, de cei dornici sa va ajute. Un subiect scris ordonat va primi mai multa atentie din partea echipei IT Area. Fara cuvinte precum: "sh", "tz", "k" (in loc de "ca"), etc, prescurtari fara sens sau limbaj de mIRC, Y!M;
- Aici nu este zona de "Oferim admine", in consecinta orice post de "UP" va fi sters si riscati ca subiectul vostru sa fie ignorat;
- Nu cereti ajutor pentru software piratat si nu cereti seriale, crack-uri, patch-uri. LALEAGANE NU INCURAJEAZA PIRATERIA!
- Reinstalarea sistemului de operare se va face doar in cazul in care nu este posibila rezolvarea problemei prin alte mijloace;
- Topicurile cu o inactivitate mai mare de 72 de ore vor fi inchise si tratate ca neinteres din partea userului cu problema. Nu vor exista topicuri in care sa nu posteze un membru al sectiunii, deci nu puteti folosi ca scuza ca nu v-a raspuns nimeni in topic;
- Probleme de orice natura se rezolva doar in cadrul forumului, nicidecum in privat via Steam, Facebook, Whatsapp sau alte mijloace de comunicare.