O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.

VALORANT Patch Notes 7.10

Val_Ep7_PatchNotes_7.10_bm2.jpg


Ce parere ai despre Iso pana acum? Ai castigat toate duelurile de 1v1 impotriva lui (sau din postura lui?) Mai jos, avem modificari pentru Blade Storm (X) al lui Jett si GravNet (C) al lui Deadlock, precum si modificari doar pentru Team Deathmatch pentru Fade si Reyna. Enjoy!

AGENT UPDATES

DEADLOCK

agents-banner_deadlockupdate_orange.png


GravNet (C) necesita acum ca oricine este capturat de ea sa indeparteze manual plasa pentru a elimina efectul. Inainte de aceasta, daca tu sau inamicul erati capturati, puteati sa o indepartati iesind din raza plasei sau asteptand ca efectul sa expire. Credem ca acest lucru deblocheaza un profil de putere unic, facand in acelasi timp o interactiune mai interesanta de ambele parti, deoarece inamicii trebuie sa lase arma jos si sa faca zgomot pentru a face fata debuff-ului. In plus, am facut abilitatea mai fiabila pentru ca Deadlock sa o execute prin cresterea razei sale, asigurandu-ne in acelasi timp ca agenti precum Jett si Raze nu pot trivializa faptul ca sunt prinsi in ea cu mobilitatea lor.

—Oricine este prins de GravNet va fi acum debuffed pe termen nedefinit pana cand indeparteaza efectul;
—Oricine este prins de GravNet va fi acum afectat de o gravitatie crescuta si reducere a mobilitatii [exemplu: GravNet reduce acum distanta lui Jett's Tailwind (E)];
—Timpul de eliminare a GravNet a crescut de la 0.85s la 1.5s;
—Raza GravNet a crescut de la 6m la 8m.

JETT

jett-banner.png


—Animatiile la persoana a treia ale lui Jett in timp ce Blade Storm (X) este echipat au fost ajustate pentru a ajuta la claritatea luptei. Acum ar trebui sa fie mai usor de inteles miscarile ei cand alearga si cand arunca cutite.

TEAM DEATHMATCH

Reyna's Leer (C) s-a dovedit a fi deosebit de puternic in Team Deathmatch, deoarece nu afecteaza aliatii, iar Empress (X), lipsit de o constrangere de timp in cazul in care se rostogoleste, s-a dovedit extrem de puternic. Aceste modificari au scopul de a crea mai mult timp de nefunctionare intre aceste momente de putere si de a o impinge pe Reyna sa prioritizeze globurile daca vrea sa incerce sa preia controlul cu Empress.
—Leer (C) cooldown crescut de la 44s la 51s;
—Empress (X) se va incarca cu 14% mai lent.

In Team Deathmatch, utilitatea lui Fade poate parea putin cam greu de folosit si de valorificat. Aceste modificari au scopul de a o ajuta sa isi urmareasca inamicii si sa se apropie de ei.
—Prowler (C) cooldown a scazut de la 44s la 36s;
—Seize (Q) cooldown scazut de la 51s la 48s.

PERFORMANCE UPDATES

—Au fost adaugate preseturi la pagina de statistici.

BUG FIXES

—Reparata eroarea in urma careia reverberatia nu era aplicata in mod fiabil la unele tipuri de sunete, inclusiv la focuri de arma si pasi;
—Rezolvata problema in care Viper's Pit (X) nu bloca corect viziunea pentru inamicii de pe minimap si megamap;
—Rezolvate problemele cu Fade's Prowler (C) care trecea prin anumite obiecte;
—Rezolvata problema in care textul butonului de raport era taiat pentru limba araba in meniul Player Report.

playvalorant.com
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top