Episodul 7 Act 2 se incheie in doar cateva saptamani, dar pana atunci, va prezentam Patch Notes 7.07. Mai jos, veti regasi o actualizare a hartii Haven, anumite modificari aduse performantelor si cateva corecturi de erori.
Si, din nou, va ascultam mereu feedback-ul, asa ca va rugam sa impartasiti cu noi parerile voastre!
COMPETITIVE UPDATES
Dupa ce v-am citit comentariile, am decis sa eliminam restrictia de rang pentru stack-ul de 5 jucatori, care a fost implementata in Patch 7.06. Stim cat de important este sa joci cu prietenii tai si nevoia ta de flexibilitate pentru a face acest lucru.
Initial, restrictia a fost implementata pentru a preveni ca oamenii sa faca boost-uri nelegitime la cele mai inalte ranguri, cum ar fi Radiant. In cele din urma, ne-am dat seama ca abilitatea ta de a avea flexibilitate cu stack-ul tau de 5 a fost mai importanta decat numarul foarte mic de persoane care abuzeaza de acest exploit. Cu toate acestea, recunoastem in continuare ca boosting-ul reprezinta un risc pentru integritatea competitionala si lucram la o solutie adecvata pe termen lung care sa nu afecteze capacitatea dvs. de a juca cu prietenii intr-un stack de 5.
Initial, restrictia a fost implementata pentru a preveni ca oamenii sa faca boost-uri nelegitime la cele mai inalte ranguri, cum ar fi Radiant. In cele din urma, ne-am dat seama ca abilitatea ta de a avea flexibilitate cu stack-ul tau de 5 a fost mai importanta decat numarul foarte mic de persoane care abuzeaza de acest exploit. Cu toate acestea, recunoastem in continuare ca boosting-ul reprezinta un risc pentru integritatea competitionala si lucram la o solutie adecvata pe termen lung care sa nu afecteze capacitatea dvs. de a juca cu prietenii intr-un stack de 5.
MAP UPDATES

HAVEN
—Actualizat VFX-ul de distrugere pentru panourile de usa distructibile situate la Mid Doors/Garage pentru a fi mai usor de vazut prin ele pe masura ce cad.
PERFORMANCE UPDATES
—Activata redarea multithread pentru GPU-urile Intel discrete si redus numarul de nuclee CPU necesare.
BUG FIXES
GENERAL
In patch-ul 7.06, am remediat o eroare care permitea jocului sa emita sunet surround atunci cand erau indeplinite anumite conditii, dar amestecul surround nu a fost testat si nu a fost acceptat. In prezent, Valorant suporta doar iesirea de sunet stereo si mono.
—Pentru a simula sunetul surround pe casti, oferim o setare HRTF. Nu recomandam combinarea setarii HRTF in joc cu alte programe de virtualizare a sunetului surround in acelasi timp, deoarece acest lucru va duce la o dubla procesare;
—Retineti ca alte software-uri de virtualizare a sunetului surround nu pot deriva informatii de sunet surround din mixajul stereo.
—Pentru a simula sunetul surround pe casti, oferim o setare HRTF. Nu recomandam combinarea setarii HRTF in joc cu alte programe de virtualizare a sunetului surround in acelasi timp, deoarece acest lucru va duce la o dubla procesare;
—Retineti ca alte software-uri de virtualizare a sunetului surround nu pot deriva informatii de sunet surround din mixajul stereo.
AGENT
—Neural Theft (X) se finalizeaza dupa ce a fost aruncat acum chiar daca Cypher moare;
—Rezolvat problema in care puteai ramane orbit daca priveai un flash prin Spycam-ul (E) lui Cypher in timp ce runda se incheia;
—Distanta de detectare a inamicilor de catre Dizzy (E) este acum corect redusa in timp ce se afla in interiorul abilitatii Viper's Pit (X).
—Rezolvat problema in care puteai ramane orbit daca priveai un flash prin Spycam-ul (E) lui Cypher in timp ce runda se incheia;
—Distanta de detectare a inamicilor de catre Dizzy (E) este acum corect redusa in timp ce se afla in interiorul abilitatii Viper's Pit (X).
PREMIER
—Rezolvata problema in care echipa de Attackers avea prioritate fata de echipa de Defenders la votul pentru prelungiri;
—Remediata problema in care aparea o a doua bara a cronometrului dupa ce votul "Choose side" se incheiase deja;
—Reparata eroarea in care anumite scenarii faceau ca voturile ulterioare de prioritate in prelungiri sa apara in runda urmatoare.
playvalorant.com
—Remediata problema in care aparea o a doua bara a cronometrului dupa ce votul "Choose side" se incheiase deja;
—Reparata eroarea in care anumite scenarii faceau ca voturile ulterioare de prioritate in prelungiri sa apara in runda urmatoare.
playvalorant.com