Bine ati venit la Episodul 7 Actul 1. Avem o serie de lucruri pregatite pentru voi, inclusiv o gramada de fixuri (pentru ca cine nu le iubeste?), un agent nou, un mod de joc nou-nout si o actualizare a sistemului nostru de progresie.
De asemenea, trageti cu ochiul la cateva descrieri actualizate ale abilitatilor din joc. Bucurati-va de noutati!

GENERAL UPDATES
SPRAY WHEEL
—Adaugat un text in ecranul de echipare a spray-urilor care indica tasta folosita pentru declansare.
AGENT UPDATES

DEADLOCK
—Deadlock e live!
—Afla despre abilitatile ei pe pagina noastra de agenti.
—Urmariti mai jos ultima noastra Sentinela care vaneaza o creatura misterioasa.
—Afla despre abilitatile ei pe pagina noastra de agenti.
—Urmariti mai jos ultima noastra Sentinela care vaneaza o creatura misterioasa.
MISC.
—Efectuata o revizuire a descrierilor abilitatilor din joc si de pe site-ul oficial cu o gramatica imbunatatita si consecventa. Aceste descrieri actualizate ar trebui sa fie mai usor de inteles, cu explicatii mai clare pentru ceea ce face fiecare abilitate.
MODES UPDATES
TEAM DEATHMATCH
—Team Deathmatch e acum live!
—Aflati despre cel mai nou mod de joc al nostru in prezentarea Team Deathmatch 101 aici.
—Aflati despre cel mai nou mod de joc al nostru in prezentarea Team Deathmatch 101 aici.
PROGRESSION UPDATES
PROGRESSION SYSTEM UPDATE
—Aceasta noua functie recunoaste implicarea ta in joc prin recompense zilnice. In fiecare zi in care jucati meciuri, veti castiga progrese pe un traseu de puncte de control. Fiecare punct de control de pe traseu produce cantitati de XP si noua noastra moneda din joc, Kingdom Credits. Toate modurile de joc ofera progres catre recompensele zilnice, cu exceptia Deathmatch.
—Creditele Kingdom Credits pot fi cheltuite pe accesorii, agenti si echipament pentru agenti.
—Folositi creditele Kingdom Credits pentru a cumpara accesorii din Battlepass-urile anterioare, inclusiv: Carduri de jucator, Spray-uri, Titluri, Gun Buddy-uri, etc.
—Magazinul de agenti simplifica procesul de achizitie a agentilor. Ca intotdeauna, puteti folosi VP sau jetoane de recrutare pentru a debloca un agent, iar acum aveti o a treia optiune: deblocarea lor cu credite de regat.
—Fiecare Agent nou va avea propriul eveniment de recrutare a Agentului atunci cand este lansat. In timpul acestor evenimente, veti castiga automat XP pentru noul Agent. De asemenea, nu veti putea debloca noul Agent cu Credite de regat sau Jetoane de recrutare, dar puteti folosi in continuare VP daca doriti.
—Daca nu castigati suficient XP in timpul unui eveniment de recrutare pentru a debloca un agent, agentul respectiv devine disponibil pentru cumparare in mod normal, dupa evenimentul de recrutare, in magazinul de agenti.
—Toate uneltele tale preferate cu tematica Agent sunt disponibile pentru Kingdom Credits. Pentru fiecare Agent, exista acum 10 niveluri de echipament de Agent in loc de 10 niveluri de contract de Agent. Pentru a obtine echipamentul unui Agent, trebuie mai intai sa detineti agentul, apoi sa deblocati fiecare nivel de echipament al Agentului.
—Nivelul 5 folosit pentru a debloca Agentii. Cu toate acestea, de cand am mutat Agentii in Magazinul Agentilor, nivelul 5 va va acorda acum o suma fixa de Credite de regat. Totusi, daca aveti deja Agentul, nu veti primi niciun credit de regat la nivelul 5.
Pentru mai multe informatii, consultati Explicatorul nostru de actualizare a progresiei + FAQ aici.
—Creditele Kingdom Credits pot fi cheltuite pe accesorii, agenti si echipament pentru agenti.
—Folositi creditele Kingdom Credits pentru a cumpara accesorii din Battlepass-urile anterioare, inclusiv: Carduri de jucator, Spray-uri, Titluri, Gun Buddy-uri, etc.
—Magazinul de agenti simplifica procesul de achizitie a agentilor. Ca intotdeauna, puteti folosi VP sau jetoane de recrutare pentru a debloca un agent, iar acum aveti o a treia optiune: deblocarea lor cu credite de regat.
—Fiecare Agent nou va avea propriul eveniment de recrutare a Agentului atunci cand este lansat. In timpul acestor evenimente, veti castiga automat XP pentru noul Agent. De asemenea, nu veti putea debloca noul Agent cu Credite de regat sau Jetoane de recrutare, dar puteti folosi in continuare VP daca doriti.
—Daca nu castigati suficient XP in timpul unui eveniment de recrutare pentru a debloca un agent, agentul respectiv devine disponibil pentru cumparare in mod normal, dupa evenimentul de recrutare, in magazinul de agenti.
—Toate uneltele tale preferate cu tematica Agent sunt disponibile pentru Kingdom Credits. Pentru fiecare Agent, exista acum 10 niveluri de echipament de Agent in loc de 10 niveluri de contract de Agent. Pentru a obtine echipamentul unui Agent, trebuie mai intai sa detineti agentul, apoi sa deblocati fiecare nivel de echipament al Agentului.
—Nivelul 5 folosit pentru a debloca Agentii. Cu toate acestea, de cand am mutat Agentii in Magazinul Agentilor, nivelul 5 va va acorda acum o suma fixa de Credite de regat. Totusi, daca aveti deja Agentul, nu veti primi niciun credit de regat la nivelul 5.
Pentru mai multe informatii, consultati Explicatorul nostru de actualizare a progresiei + FAQ aici.
BUG FIXES
GENERAL
—Rezolvata problema in care Spray Wheel-ul nu aparea in joc atunci cand existau pierderi de pachete in timpul incarcarii. Acest lucru ar trebui sa se intample mult mai rar.
—Reparata eroarea prin care puteai sa faci achizitii in afara regiunii contului tau.
—Rezolvata problema in care puteai vedea traseul gloantelor ale echipei adverse in timpul fazei de cumparare.
—Reparata eroarea prin care puteai sa faci achizitii in afara regiunii contului tau.
—Rezolvata problema in care puteai vedea traseul gloantelor ale echipei adverse in timpul fazei de cumparare.
AGENTS
—Fixat Chamber's Rendezvous (E) pentru a intrerupe teleportarea daca esti Suprimat in mijlocul animatiei.
—Fixat Yoru's Gatecrash (E) pentru a intrerupe teleportarea daca esti Suprimat in mijlocul animatiei.
—Fixat Omen's From the Shadows (X) pentru a anula teleportarea daca esti Suprimat in timpul formarii.
—Reparat Spycam (E) a lui Cypher de a nu putea fi plasat pe usile rotative ale lui Lotus.
—Rezolvat problema in care Orbul de bariera al lui Sage (C) se rotea uneori de mai multe ori de la o singura apasare de buton atunci cand il plasati.
—Rezolvate problemele in care, pe anumite harti, Cypher nu putea sa-si ridice cusca Cyber Cage (C) in timpul fazei de cumparare.
—Rezolvat o problema in care Alarmbotul lui Killjoy (Q) putea fi distrus de la o distanta mai mare decat cea prevazuta de catre Boom Bot (C) al lui Raze.
—Rezolvat problema in care FPS-urile scadeau atunci cand Reyna se vindeca de la Devour (Q).
—Fixat Yoru's Gatecrash (E) pentru a intrerupe teleportarea daca esti Suprimat in mijlocul animatiei.
—Fixat Omen's From the Shadows (X) pentru a anula teleportarea daca esti Suprimat in timpul formarii.
—Reparat Spycam (E) a lui Cypher de a nu putea fi plasat pe usile rotative ale lui Lotus.
—Rezolvat problema in care Orbul de bariera al lui Sage (C) se rotea uneori de mai multe ori de la o singura apasare de buton atunci cand il plasati.
—Rezolvate problemele in care, pe anumite harti, Cypher nu putea sa-si ridice cusca Cyber Cage (C) in timpul fazei de cumparare.
—Rezolvat o problema in care Alarmbotul lui Killjoy (Q) putea fi distrus de la o distanta mai mare decat cea prevazuta de catre Boom Bot (C) al lui Raze.
—Rezolvat problema in care FPS-urile scadeau atunci cand Reyna se vindeca de la Devour (Q).
SOCIAL
—Rezolvata problema in care metoda de introducere Baidu Pinyin din chineza putea tasta doar in limba engleza in chat.
—Reparata problema in care tasta Push-to-Talk permitea uneori transmiterea vocii chiar si atunci cand se dadea drumul la tasta.
—Reparata problema in care tasta Push-to-Talk permitea uneori transmiterea vocii chiar si atunci cand se dadea drumul la tasta.
KNOWN ISSUES
GENERAL
—Numarul de HP al unui agent este vizibil in timp ce se afla in perspectiva Spike Cam.
—Fundalul rosu care se afiseaza in spatele numarului de HP atunci cand un agent este in stare critica de sanatate poate fi vizibil chiar daca agentul nu este in stare critica de sanatate.
playvalorant.com
—Fundalul rosu care se afiseaza in spatele numarului de HP atunci cand un agent este in stare critica de sanatate poate fi vizibil chiar daca agentul nu este in stare critica de sanatate.
playvalorant.com