Bună, vă mulțumim pentru toate comentariile dvs. despre Swiftplay. Ne bucurăm să auzim cât de mult vă place acest mod. În plus, avem o nouă actualizare pentru Killjoy și Raze - și chiar mai multe corecturi de erori.
AGENT UPDATES
KILLJOY
Odată cu recenta echilibrare a lui Chamber și fiabilitatea crescută a lui Killjoy's Lockdown ult, ea a apărut recent ca fiind primul agent Sentinel din joc. Când ne-am ocupat de interacțiunile sistemice de daune și sănătate în Patch 5.12, am decis să nu reducem sănătatea turelei lui Killjoy, având în vedere locul ei în ecosistem la acel moment. Având în vedere locul ei de astăzi, facem modificările de mai jos.
—Turret (E) health decreased from 125 to 100;
—Reducing the total health of the Turret will allow for opponents to have an easier time destroying it, particularly with weaker weapons;
—Lockdown (X) point cost increased from 7 to 8;
—We're happy with Killjoy's Ult being powerful when opponents don't have a plan to push or contest it, but feel the frequency is too high for the reliability it now offers.
—Turret (E) health decreased from 125 to 100;
—Reducing the total health of the Turret will allow for opponents to have an easier time destroying it, particularly with weaker weapons;
—Lockdown (X) point cost increased from 7 to 8;
—We're happy with Killjoy's Ult being powerful when opponents don't have a plan to push or contest it, but feel the frequency is too high for the reliability it now offers.
RAZE
Considerăm că durata Boom Bot a dus la o amprentă de recunoaștere mai mare decât am considerat că este sănătos, în ceea ce privește rezultatul secundar al abilității. Diminuăm cantitatea de spațiu pe care abilitatea o poate acoperi pentru a perfecționa Boom Bot ca instrument pe care Raze și echipa sa îl pot folosi pentru a urmări în jurul unghiurilor.
—Boom Bot (C) duration decreased from 10s to 5s.
—Boom Bot (C) duration decreased from 10s to 5s.
GAMEPLAY SYSTEMS UPDATES
—A fost ajustat graficul erorii de tragere pentru a utiliza cea mai gravă eroare reprezentată în grade față de direcția de țintire. Graficul raportează acum gradele de eroare în cel mai rău caz al unui posibil vector de glonț - înainte nu ținea cont de generarea vectorului de eroare real;
—Introdusă o nouă setare "Operator (Hold)", care permite celor care se află în modul Toggle să țină apăsat Secondary Fire (Foc secundar) pentru a trece la nivelul 2 de zoom. (Comportamentul de zoom de dinainte de patch-ul 6.0);
—Restabilit zoomul armei la comportamentul de dinainte de versiunea 6.0 a Patch-ului 6.0 la trecerea de la echiparea armei la Zoom/Aim Down Sights.
—Introdusă o nouă setare "Operator (Hold)", care permite celor care se află în modul Toggle să țină apăsat Secondary Fire (Foc secundar) pentru a trece la nivelul 2 de zoom. (Comportamentul de zoom de dinainte de patch-ul 6.0);
—Restabilit zoomul armei la comportamentul de dinainte de versiunea 6.0 a Patch-ului 6.0 la trecerea de la echiparea armei la Zoom/Aim Down Sights.
MODES UPDATES
SWIFTPLAY
—Vă amintiți când v-am spus că Swiftplay Beta se va încheia în ianuarie. Am cam mințit. Toată lumea a hotărât să o țină în continuare. Totuși, vă rugăm să continuați să ne trimiteți feedback-ul dumneavoastră!
SOCIAL UPDATES
—A fost adăugată evaluarea textului în timp real (disponibil doar în NA pentru început) la ecranul de selectare a agentului.
BUG FIXES
—Ajustată înălțimea părului lui Sage, Neon, Jett și Yoru pentru a se încadra în intervalul nostru vertical standardizat;
—AI (cum ar fi Căutătorii lui Skye [X]) se vor deplasa acum prin conexiunea doar pentru ghemuit de pe Pearl, lângă zona de generare a Apărătorului;
—Reparată o eroare prin care KAY/O putea uneori să se deplaseze după ce era doborât în timpul NULL/cmd (X);
—S-a rezolvat o eroare pe Fracture, unde un jucător putea să cadă și să moară dacă doi jucători se urcau pe tiroliană în același timp. Mulțumim pentru raportul de pe Reddit!
—S-a rezolvat un bug prin care deconectarea și reconectarea de mai multe ori într-o rundă putea face ca o ușă de pe orice hartă să apară incorect deschisă sau închisă;
—Reparată o eroare prin care apăsarea rapidă a butonului de zoom al lui Marshall putea face ca luneta să se blocheze în cicluri de intrare și ieșire.
playvalorant.com
—AI (cum ar fi Căutătorii lui Skye [X]) se vor deplasa acum prin conexiunea doar pentru ghemuit de pe Pearl, lângă zona de generare a Apărătorului;
—Reparată o eroare prin care KAY/O putea uneori să se deplaseze după ce era doborât în timpul NULL/cmd (X);
—S-a rezolvat o eroare pe Fracture, unde un jucător putea să cadă și să moară dacă doi jucători se urcau pe tiroliană în același timp. Mulțumim pentru raportul de pe Reddit!
—S-a rezolvat un bug prin care deconectarea și reconectarea de mai multe ori într-o rundă putea face ca o ușă de pe orice hartă să apară incorect deschisă sau închisă;
—Reparată o eroare prin care apăsarea rapidă a butonului de zoom al lui Marshall putea face ca luneta să se blocheze în cicluri de intrare și ieșire.
playvalorant.com