Bună! Notele pentru patch-ul 6.01 sunt scurte și se concentrează pe Lotus (inclusiv corecturi de erori pe care ați ajutat să le indicați).
De asemenea, cum ți se pare Lotus până acum?
MAP UPDATES
LOTUS
—Volumul pentru ușile rotative a fost redus în timpul rotirii. Vă rugăm să ne spuneți ce părere aveți;
—Coada de așteptare doar pentru Lotus a fost eliminată;
—Lotus va fi acum inclus în rotația hărților pentru Unrated și Competitive.
—Coada de așteptare doar pentru Lotus a fost eliminată;
—Lotus va fi acum inclus în rotația hărților pentru Unrated și Competitive.
MODES UPDATES
REPLICATION
Replication a fost eliminată din modalitățiile de căutare.
—Deși punem temporar pe rafturi Replication, aceasta este încă disponibilă prin intermediul opțiunii de joc personalizat.
—Deși punem temporar pe rafturi Replication, aceasta este încă disponibilă prin intermediul opțiunii de joc personalizat.
BUG FIXES
AGENTS
—Killjoy's Nanoswarm (C) nu va mai provoca mai multe daune obiectelor distructibile decât era prevăzut.
GAMEPLAY SYSTEMS
—Reparată o eroare care făcea ca, ocazional, indicatorul vizual de la persoana a treia de pe capul unui agent să nu fie sincronizat cu durata reală a flash-ului. (de exemplu, Paranoia lui Omen [Q], Curveball [Q] a lui Phoenix);
—Reparat un bug în care Spike-ul era invizibil și încercarea de echipare a Spike-ului eșua după ce se trecea de la Apărător la Atacator într-un Joc personalizat și se ridica Spike-ul;—Reparat un bug prin care nu puteai să plantezi Spike-ul după ce te reconectai la un meci în care ai murit în timp ce erai deconectat;
—Reparată o eroare care, în timp ce foloseai Marshall, împiedica reîncărcarea completă între împușcături dacă este activată funcția de auto-scoping. Mulțumim pentru toate rapoartele în acest sens!
MAPS
Există mai multe corecturi de erori pentru Lotus. Mulțumim tuturor celor care au raportat probleme! Iată câteva aspecte importante:
—Exploatarea boost-ului din spatele sitului B a fost eliminat;
—Nu vă mai puteți bloca în ușile rotative (oricum suntem destul de siguri, anunțați-ne dacă găsiți o modalitate—de asemenea, sunteți cu toții foarte creativi!);
—Breach poate folosi acum abilități pe ambele uși rotative;
—Ușa destructibilă situată la A Link are acum conuri de vizibilitate funcționale;
—Spike-ul nu se mai poate pierde în spatele Șantierului din site-ulA;
—Reparat un loc de plantare stricat a spike-ului în site-ul A.
playvalorant.com
—Exploatarea boost-ului din spatele sitului B a fost eliminat;
—Nu vă mai puteți bloca în ușile rotative (oricum suntem destul de siguri, anunțați-ne dacă găsiți o modalitate—de asemenea, sunteți cu toții foarte creativi!);
—Breach poate folosi acum abilități pe ambele uși rotative;
—Ușa destructibilă situată la A Link are acum conuri de vizibilitate funcționale;
—Spike-ul nu se mai poate pierde în spatele Șantierului din site-ulA;
—Reparat un loc de plantare stricat a spike-ului în site-ul A.
playvalorant.com