O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.

ARHIVA NOTELE PATCH-ULUI 11.17

Status
Subiectul a fost blocat si nu sunt permise comentarii ulterioare.

dripsky

CS.LaLeagane.Ro
OWNER SERVER CS
Joined
Apr 23, 2017
Messages
2,629
Reaction score
1,182
Location
@LaLeagane

ACTUALIZĂRI ÎNTRE PATCH-URI​

25.8.2021 Bug eliminat pentru Kalista​

image
Kalista​

ALUNECARE PE MAI MULTE ȘINE Am eliminat un bug din cauza căruia Kalista putea să atace mai multe ținte în același timp prin schimbarea țintelor în timpul pregătirii pasivei, ''Echilibru marțial''.​

SCHIMBĂRILE-CHEIE ALE PATCH-ULUI​


Skin-urile Akali coșmar în Orașul crimelor, Shaco coșmar în Orașul crimelor, Twisted Fate coșmar în Orașul crimelor, Darius coșmar în Orașul crimelor și Zyra coșmar în Orașul crimelor vor fi disponibile de pe 26 august 2021.
Skin-urile Xayah, phoenix curajos, Anivia phoenix divin și Seraphine phoenix grațios vor fi disponibile de pe 2 septembrie 2021.​

ÎMBUNĂTĂȚIRI PENTRU CLIENTUL LOL​

Actualizăm browserul care stă la baza clientului LoL! Asta înseamnă mai puține închideri forțate, un consum mai mic de memorie și o viteză mai mare. De asemenea, de acum îi vom putea face și alte îmbunătățiri pe viitor, deci rămâneți pe fază.​

ACTUALIZAREA PREȚURILOR ÎN RP​

Actualizăm prețurile în RP pentru unele regiuni (articol în limba engleză) pentru Teamfight Tactics și League of Legends pe 8 septembrie. Vom mări prețurile în America Latină, Brazilia, Rusia și Turcia din cauza cursurilor de schimb valutar și a modificărilor fiscale. Începând cu 23 august și până pe 8 septembrie, jucătorii vor primi monede bonus duble de la toate achizițiile de RP. Dați clic pe link pentru detalii privind prețurile și orarul de implementare!​

CAMPIONI​

Scad daunele de bază din E la nivelurile mari; crește raportul daunelor abilității. Akshan nu își mai poate învia coechipierii dacă e mort. Scade timpul de reactivare pentru R la anularea abilității.​
Jucătorii încă învață să joace cu Akshan, așa că suntem precauți cu schimbările pe care i le implementăm. De asemenea, îi eliminăm câteva bug-uri deranjante și scădem puterea abilității de pe E la nivelul maxim. După aceste schimbări, build-urile lui axate pe daune din atac vor fi mai atrăgătoare, iar scăderea daunelor va fi compensată de build-urile care pun accent pe Q. Nu în ultimul rând, schimbările suferite de abilitatea de pe W ar trebui să le ofere adversarilor lui Akshan o modalitate de a nu-i permite să-și învie toți aliații – cu alte cuvinte, să-l omoare ei primii!​

image
W – ÎI DOBOR SINGUR​

CONTRACARARE Akshan nu mai poate revendica ticăloși dacă e mort.​

image
E – LOVITURĂ EROICĂ​

DAUNE PER LOVITURĂ (30/55/80/105/130 + 10% daune bonus din atac) x (1 + 30% viteză de atac bonus) ⇒ (30/50/70/90/110 + 17,5% daune bonus din atac) x (1 + 30% viteză de atac bonus)​

image
R – OSÂNDĂ​

TIMP DE REACTIVARE DUPĂ ANULARE 15 secunde ⇒ 5 secunde​

ELIMINĂRI DE BUG-URI​

  • Al doilea atac cu pasiva, ''Luptă necinstită'', va fi dus la bun sfârșit mai constant asupra țintelor atunci când primul atac este lansat de la raza maximă.​
  • Acum pasiva, ''Luptă necinstită'', prezice în mod corect dacă primul atac va ucide ținta, inclusiv dacă aceasta are scuturi și folosind efectele la impact ale lui Akshan.​
  • După ce Akshan primește un scut cu ajutorul pasivei, ''Luptă necinstită'', sub el nu mai apare o iconiță provizorie.​
  • Efectul abilității de pe E, ''Lovitură eroică'', nu se mai încheie mai devreme împotriva turnurilor.​
  • Timpul de reactivare al abilității de pe E, ''Lovitură eroică'', nu se mai resetează atunci când Akshan distruge cu ea o ''Efigie a sperietorii'' creată de Fiddlesticks cu pasiva, ''O biată sperietoare'' sau o clonă creată de Shaco cu abilitatea de pe R, ''Halucinație''.​
  • Raza abilității de pe E, ''Lovitură eroică'', nu mai crește atunci când Akshan folosește vrăji pe inamici și când plasează gărzi în afara razei de acțiune.​
  • Acum abilitatea de pe R, ''Osândă'', execută întotdeauna minionii, indiferent de bonusurile la armură (din ''Distrugător de nave'' sau de la Baronul Nashor, de exemplu).​
  • Am eliminat un bug din cauza căruia, dacă Akshan lansa un singur glonț cu abilitatea de pe R, ''Osândă'', provoca daune neobișnuit de letale împotriva Fecioarei create de Yorick cu abilitatea de pe R, ''Elegia Insulelor''.​

Acum abilitatea de pe Q are 2 cumuluri. Daunele din W cresc la nivelurile mici și scad la nivelurile mari. Durata amețirii din R nu mai crește în funcție de nivelul abilității. Primește mai puțină viață și armură per nivel.​
Mumia noastră tristă nu mai e prezentă de mult timp în meciurile de nivel înalt. Deși Amumu oricum n-are prieteni, am vrut să rezolvăm această problemă veche și să ne asigurăm că își poate găsi locul în lumea modernă din LoL. Am vrut mai ales să accentuăm pericolul inițierilor sale de la începutul jocului, când jucătorii cu MMR mare pun prioritate pe obținerea unor avantaje mici, care le pot aduce eventual victoria. În afară de chestiile evidente, iată un avantaj subtil al noului Q cu 2 cumuluri: reduce presiunea de a folosi des Q deoarece jucătorul nu mai ''irosește'' timp prin economisirea primului cumul cât timp cel de-al doilea se reîncarcă. Astfel, am creat o modalitate nouă de exprimare a îndemânării: când ar trebui Amumu să folosească ambele cumuluri și când ar trebui să păstreze unul din ele?

Acestea fiind spuse, sfârșitul jocului n-a fost niciodată o problemă pentru Amumu. I-am scăzut puțin puterea pe care o are la finalul meciului cu câteva nerf-uri pentru a compensa faptul că acum poate obține mai ușor avantaje la începutul acestuia. Din punct de vedere al atributelor brute, va fi mai slab la nivelurile mari, dar acum va ajunge mai des în această poziție și va avea mai multe obiecte la dispoziție atunci când o face.​

ATRIBUTE DE BAZĂ​

INDICE CREȘTERE VIAȚĂ 80 ⇒ 75
INDICE CREȘTERE ARMURĂ 3,8 ⇒ 3,5​

image
Q – ARUNCAREA BANDAJULUI​

NOUHAI SĂ NE JUCĂM DIN NOU Acum Amumu are 2 cumuluri pentru Q.
DAUNE 80/130/180/230/280 (+70% puterea abilităților) ⇒ 70/100/130/160/190 (+85% puterea abilităților)
TIMP DE REACTIVARE CUMULURI 16/15,5/15/14,5/14 secunde
TIMP DE REACTIVARE ÎNTRE ACTIVĂRI 3 secunde (nu este afectat de rapiditatea abilităților)
ELIMINATTIMP DE REACTIVARE ORIGINAL 10/9,5/9/8,5/8 secunde​

image
W – DISPERARE​

Nu uitați: abilitatea de pe W se activează de două ori pe secundă, deci fiecare activare provoacă jumătate din daunele de mai jos!​
DAUNE DE BAZĂ PE SECUNDĂ 8/12/16/20/24 ⇒ 12/16/20/24/28
DAUNE DIN VIAȚA MAXIMĂ PE SECUNDĂ 1/1,25/1,5/1,75/2% (+0,5% per 100 puterea abilităților) din viața maximă a țintei ⇒ 1/1,15/1,3/1,45/1,6% (+0,5% per 100 puterea abilităților) din viața maximă a țintei)​

image
R – BLESTEMUL MUMIEI TRISTE​

DURATĂ AMEȚIRE 1,5/1,75/2 secunde ⇒ 1,5 secunde

EKKO

Pasiva provoacă mai multe daune împotriva monștrilor.​
Ekko este jucat mai mult în junglă decât pe culoarul de mijloc, dar nu e suficient de puternic pe această poziție. Îi mărim viteza cu care poate ucide monștri pentru a-l ajuta să distrugă taberele mai rapid ca înainte.​

image
PASIVĂ – Z-DRIVE SUPRAÎNCĂRCAT​

DAUNE SUPLIMENTARE ÎMPOTRIVA MONȘTRILOR 150% ⇒ 200%

Scade timpul de reactivare pentru R.​
După nerf-urile recente suferite de obiectele ei esențiale (''Urgia de pe lume'' și ''Pecetea întunericului'', de exemplu), Evelynn a intrat într-un con de întuneric. Îi micșorăm timpul de reactivare al supremei la nivelurile mici, astfel încât demonița noastră să poată găsi victime oportunități pentru a obține avantaje.​

image
R – VĂDUVIRE​

TIMP DE REACTIVARE 140/110/80 secunde ⇒ 120/100/80 secunde

Acum abilitatea de pe Q este considerată un atac de bază de distanță. Puterea abilității de pe E crește mai mult în funcție de daunele din lovituri critice. Acum timpul de reîncărcare al butoaielor este mai mare, dar numărul maxim de cumuluri crește în funcție de nivelul abilității.​
Interacțiunea lui Gangplank cu ''Chemarea morților vii'' i-a transformat hărțuirile (folosirea lui Q la fiecare 4 secunde) într-un coșmar pentru adversari, mărindu-i într-un mod exploziv puterea de pe culoar. Drept urmare, am fost nevoiți să-i limităm creșterea puterii într-un mod care i-a nemulțumit pe fanii lui Gangplank, mai ales că puterea pe care o are la finalul jocului i-a definit mereu identitatea. Mutăm o parte din avantajele pe care le are la începutul jocului spre finalul meciului și îi acordăm un mic bonus bazat pe lovituri critice. La cât mai multe butoaie!​

image
PASIVĂ – PROBA FOCULUI​

VITEZĂ DE MIȘCARE 30% ⇒ 15-30% (în funcție de nivel)​

image
Q – NEGOCIERE​

ACTUALIZATPISTOALELE FAC PAC Abilitatea este considerată un atac de bază la distanță.​

image
E – BUTOI DE PULBERE​

NOUBUTOAIELE FAC BUM Beneficiază de pe urma daunelor din loviturile critice (eficiență de 125%).
NUMĂR MAXIM DE BUTOAIE 3 la toate nivelurile ⇒ 3/3/4/4/5
TIMP DE REÎNCĂRCARE 18/16/14/12/10 secunde ⇒ 18/17/16/15/14 secunde

Crește costul de mană al lui Q.​
Graves s-a transformat într-o alegere dominantă pentru culoarul de mijloc, așa că-i micșorăm potențialul de a controla prioritatea de pe culoar cu abilitatea de pe Q (cu care ucide și valurile de minioni) într-un fel care să nu-i afecteze puterea din junglă.​

image
Q – CAPĂT DE LINIE​

COST DE MANĂ 60 ⇒ 80​

ACTUALIZĂRI ALE ILUSTRAȚIILOR SKIN-URILOR​

ORAȘUL CRIMELOR Am actualizat ilustrația lui Graves din Orașul crimelor!

Scade vindecarea din Q.​
Tăișurile Ireliei sunt în continuare un pic prea mortale. Îi micșorăm puterea nativă de supraviețuire, astfel încât adversarii s-o poată pedepsi atunci când face greșeli. După această schimbare, dansatoarea tăișurilor nu se va mai putea mișca la fel de bine în luptele de echipă fără sorți de izbândă atunci când are puțină viață.​

image
Q – ATAC FULGERĂTOR​

VINDECARE 12/14/16/18/20% daune din atac ⇒ 8/10/12/14/16% daune din atac

KAYN

Scad daunele pasivei asasinului din umbră.​
Kayn asasin domină meciurile un pic prea des, în special atunci când folosește build-ul axat pe ''Băutor de sânge''. Drept urmare, îi reducem daunele și-l încurajăm să cumpere obiecte ofensive pentru a-și putea secerea inamicii.​

image
PASIVĂ – COASA DARKIN​

DAUNE BONUS ASASINUL DIN UMBRĂ 12-44% daune magice ⇒ 8-30% daune magice

Abilitatea de pe W oferă mai puține rezistențe bonus.​
Deoarece poate să absoarbă o grămadă de daune atunci când își blochează inamicii, Leona a început să strălucească un pic cam tare. O facem un pic mai ușor de ucis, astfel încât adversarii ei să aibă posibilitatea de a o contracara. Vă recomandăm să folosiți în continuare o cremă cu factor mare de protecție.​

image
W – ECLIPSĂ​

ARMURĂ ȘI REZISTENȚĂ LA MAGIE BONUS 20/25/30/35/40 ⇒ 15/20/25/30/35

Cresc daunele de bază din atac. Scade costul de mană al lui Q.​
Lissandra e un campion destul de mediocru în toate situațiile, chiar și atunci când are un adversar de culoar pe care ar trebui să-l domine. Îi acordăm câteva buff-uri minore, astfel încât să devină o alegere mai atractivă.​

ATRIBUTE DE BAZĂ​

DAUNE DE BAZĂ DIN ATAC 53 ⇒ 55​

image
Q – CIOB DE GHEAȚĂ PURĂ​

COST DE MANĂ 60/65/70/75/80 ⇒ 55/60/65/70/75

Scade valoarea de bază a daunelor din atac. Acum Lucian provoacă daune suplimentare la impact atunci când primește buff-uri de la aliați. Acum numărul gloanțelor lansate cu R crește în funcție de șansele de lovitură critică, nu de nivelul abilității.​
Lucian are probleme mari la toate nivelurile de îndemânare, cu excepția culoarului de mijloc (în jocurile profesioniste). Drept urmare, îi îmbunătățim sinergia pe care o are cu colegul de culoar, fără să-i afectăm performanțele solo. Doar un exemplu: suprema lui este deosebit de puternică pe culoarele solo, deoarece daunele ei cresc în funcție de nivel; drept urmare, de acum încolo vor crește mai eficient în funcție de aur. Lucian AP primește câteva buff-uri compensatorii – e un build distractiv, dar nu foarte puternic, iar noi suntem conștienți că aceste schimbări care încurajează daunele din atac îl vor afecta. N-am uitat de voi, fani ai build-urilor din afara jocului meta.​

ATRIBUTE DE BAZĂ​

DAUNE DE BAZĂ DIN ATAC 64 ⇒ 62​

image
PASIVĂ – SCÂNTEIERE​

NOUVIGILENȚĂ Buff-urile venite de la aliați îmbunătățesc următoarele 2 atacuri de bază ale lui Lucian, ce provoacă 14 (+10% daune din atac) daune magice suplimentare. Lucian poate stoca până la 4 atacuri de bază îmbunătățite de ''Vigilență''.​

image
W – FLACĂRĂ MISTUITOARE​

COST DE MANĂ 70 ⇒ 60
NOUMERSI, PRIETENE Declanșează efectul ''Vigilență'' atunci când un campion aliat îi provoacă daune unei ținte însemnate.​

image
R – PURIFICARE​

NUMĂR DE GLOANȚE 22/28/34 ⇒ 22 (+25% șanse de lovitură critică)
DAUNE PER LOVITURĂ 20/40/60 (+25 daune din atac)(+10% puterea abilităților) ⇒ 15/30/45 (+25% daune din atac)(+15% puterea abilităților)

NAMI

Are mai multă viață de bază. Scade costul de mană al lui W la nivelurile mari.​
Nami nu prea mai e aleasă în ultima vreme, așa că-i dăm câteva binecuvântări pentru a-i îmbunătăți capacitatea de supraviețuire în timpul schimburilor și a-i permite să-și folosească mai des abilitățile care costă multă mană.​

ATRIBUTE DE BAZĂ​

VIAȚĂ DE BAZĂ 475 ⇒ 490​

image
W – FLUX ȘI REFLUX​

COST DE MANĂ 70/85/100/115/130 ⇒ 70/80/90/100/110

Scade penalizarea la daunele din loviturile critice. Cresc șansele de a obține suflete.​
Build-urile Sennei axate pe daune pe secundă nu prea au avut succes în ultima vreme. Drept urmare, venim cu buff-uri pentru loviturile ei critice, astfel încât să aibă o sinergie mai bună cu obiectele pentru daune; în plus, îi oferim mai multe suflete atunci când ucide minioni pentru a-i ajuta pe jucătorii care farmează mult cu ea.​

image
PASIVĂ – CĂINȚĂ​

DAUNE DIN LOVITURI CRITICE 150% ⇒ 160%
ȘANSE OBȚINERE SUFLETE 4,166% ⇒ 10% pentru minionii și monștrii mici uciși de Senna (celelalte șanse rămân neschimbate)

Cresc daunele la impact din E.​
Teemo are nevoie de o mână de ajutor pe culoar, acolo unde ne așteptăm să-și decimeze adversarii, mai ales în confruntări favorabile, atunci când poate lansa o serie de ''Lovituri toxice''. Un', doi, trei, patru... :^)​

image
E – LOVITURĂ TOXICĂ​

DAUNE MAGICE LA IMPACT 11/22/33/44/55 (+30% puterea abilităților) ⇒ 14/25/36/47/58 (+30% puterea abilităților)

Scade raza de atac. Scade vindecarea de bază din posedări; crește raportul. Crește multiplicatorul daunelor din șansele de lovitură critică. Crește raza de detecție a camuflajului din E. Încetinirea din R durează mai puțin.​
Viego a frânt prea multe inimi pe scena profesionistă, așa că dominația suveranului trebuie să scadă un pic. Build-urile lui axate pe rezistență îi măresc prea mult potențialul, așa că limităm semnificativ puterea resetărilor în cazurile în care nu cumpără obiecte pentru daune. Pe de altă parte, mărim raza de detecție a camuflajului și reducem raza atacului de bază; după aceste două schimbări, lui Viego îi va fi mult mai greu să se ascundă în Negura Întunecată ca să scape de inamici. Nu în ultimul rând, reducem durata efectului CC al supremei, deoarece acesta nu e scopul ei principal.​

ATRIBUTE DE BAZĂ​

RAZĂ DE ATAC 225 ⇒ 200​

image
PASIVĂ – DOMINAȚIA SUVERANULUI​

VINDECARE LA POSEDARE 8% (+2,5% daune bonus din atac)(+1,5% puterea abilităților)(+2,5% viteză de atac) ⇒ 3% (+3% daune bonus din atac)(+2% puterea abilităților)(+5% viteză de atac)​

image
Q – SABIA REGELUI ÎNFRÂNT​

MULTIPLICATOR DAUNE DIN ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ 0-75% (la 0-100% șanse de lovitură critică) ⇒ 0-100% (la 0-100% șanse de lovitură critică)​

image
E – CALE BÂNTUITĂ​

RAZĂ DE DETECTARE CAMUFLAJ 400 ⇒ 450​

image
R – INIMI FRÂNTE​

DURATĂ ÎNCETINIRE 0,5 secunde ⇒ 0,25 secunde​

ELIMINĂRI DE BUG-URI​

  • Dacă Viego o poseda pe Zoe cu ajutorul pasivei, ''Dominația suveranului'', la folosirea abilității lui Zoe de pe Q, ''Stea rătăcitoare'', era lansată o a doua stea care dispărea; am rezolvat problema.​
  • Am eliminat un bug din cauza căruia timpii de reactivare ai abilităților de bază ale lui Viego se reduceau permanent după ce primea cumuluri de ''Accelerando'' în timp ce o poseda pe Sona cu pasiva, ''Dominația suveranului''.​
  • Dacă Viego îl poseda pe Kled și avea activ buff-ul lui de pe W, ''Apucături violente'', la sfârșitul posedării, abilitatea lui de pe W, ''Fălci fantomatice'', intra în perioada de reactivare; am rezolvat problema.​
  • Dacă Viego folosea abilitatea lui Kindred de pe W, ''Frenezia Lupului'', chiar la sfârșitul posedării, nu mai putea să folosească ulterior abilitatea de pe W, ''Fălci fantomatice''; am rezolvat problema.​

Acum timpul de pregătire al lui Q scade în funcție de viteza de atac. Cresc daunele din R.​
Ne-am întors cu a treia serie de buff-uri pentru Xayah! I-am ridicat treptat procentajul victoriilor și am încercat să nu-i afectăm prea mult procentajul de alegere de pe scena profesionistă. Rebela încă nu și-a luat zborul în meciurile profesioniste, deci mai putem să o înălțăm un pic. Q-ul lui Xayah tinde să îi întrerupă ritmul atacurilor de bază la viteze mari de atac, iar această schimbare ar trebui să-i ajute penele să alunece mai bine pe toată durata meciului (nu uitați că Xayah primește 70% viteză de atac bonus în funcție de niveluri și 55% din partea abilității de pe W!).​

image
Q – PUMNALE DUBLE​

TIMP DE PREGĂTIRE 0,25 secunde ⇒ 0,25-0,1 (la 0-215% viteză de atac bonus)​

image
R – VÂRTEJ DE PENE​

DAUNE DE BAZĂ 125/250/375 ⇒ 200/300/400

ZED

Crește raportul lui Q. Scade raportul lui E. Crește timpul de reactivare al lui R la nivelurile mari.​
Odată ce Zed adună câteva obiecte, tiparul lui de asasinate devine prea sigur pentru un campion care are la dispoziție niște unelte de mobilitate atât de flexibile, pe care le poate folosi pentru a intra și ieși din umbre. Drept urmare, îl rugăm pe stăpânul umbrelor să învețe mai bine să-și folosească stelele ninja pentru a-și ucide adversarii. De asemenea, timpul de reactivare al supremei sale crește la nivelurile mari, astfel încât să se potrivească mai bine cu nivelul puterii sale.​

image
Q – STEAUA NINJA​

RAPORT 100% daune bonus din atac ⇒ 110% daune bonus din atac​

image
E – LOVITURA UMBREI​

RAPORT 80% daune bonus din atac ⇒ 65% daune bonus din atac​

image
R – ÎNSEMNUL MORȚII​

TIMP DE REACTIVARE 120/90/60 secunde ⇒ 120/100/80 secunde​

OBIECTE​

SPINTECĂTOR DIVIN​

''Spintecătorul divin'' este un obiect important pentru toate tipurile de luptători, ba chiar și pentru unii țintași. Această schimbare are rolul de a-i diminua puterea generică și de a le permite celorlalte obiecte agresive să se descurce mai bine decât el atunci când este cazul.​
DAUNE DIN ATAC 40 ⇒ 35

DISTRUGĂTOR DE NAVE​

Deși ''Distrugătorul de nave'' este o alegere prioritară puternică pentru câțiva campioni, prețul plătit pentru el este prea mare în comparație cu alte obiecte legendare pentru luptători, care au o valoare mai generică. Drept urmare, îi acordăm un buff, astfel încât jucătorii să fie încurajați să se pună pe jefuit.​
VIAȚĂ 300 ⇒ 400

COLȚUL ȘARPELUI​

În loc să fie un obiect folosit special contra inamicilor cu scuturi puternice, ''Colțul șarpelui'' s-a transformat într-o a doua alegere esențială pentru asasinii axați pe daune fizice. Dorim să-i păstrăm costul mic în aur pentru a-i păstra accesibilitatea, dar trebuie să-i ajustăm atributele.​
LETALITATE 18 ⇒ 12

SFÂRȘITUL RAȚIUNII​

''Sfârșitul rațiunii'' s-a transformat într-o alegere prioritară pentru o varietate de campioni axați pe viteză de atac. Deși e bine că există un obiect care să ofere viteză de atac la începutul jocului, deseori ''Sfârșitul rațiunii'' devine cea mai bună alegere, indiferent de cantitatea de daune magice pe care o poate provoca echipa inamică. Drept urmare, îi modificăm creșterea daunelor astfel încât să fie la fel de puternic la sfârșitul jocului, dar să nu mai fie ales doar pentru daunele pe care le oferă la începutul acestuia.​
DAUNE MAGICE LA IMPACT 15-80 (creștere liniară la nivelurile 1-18) ⇒ 15 la nivelurile 1-8, 25-80 la nivelurile 9-18

SABIA-FANTOMĂ A LUI YOUMUU​

''Sabia-fantomă a lui Youmuu'' s-a transformat dintr-un obiect agresiv îndrăgit de toți într-un obiect de nișă rareori ales. În sezonul anterior i-am micșorat puterea generică pentru a le face loc altor obiecte specializate, dar între timp am realizat că am exagerat un pic. Asasinii axați pe daune din atac au nevoie de un obiect generic bun, în loc să aleagă obiecte standard de contracarare precum ''Colțul șarpelui''. În concluzie... anulăm schimbările din patch-ul 10.23 și întâmpinăm cu brațele deschise ''Sabia-fantomă a lui Youmuu'' din 2020!​
COST TOTAL 3000 aur ⇒ 2900 aur
REȚETĂ ''Jungher zimțat'' + ''Târnăcop'' + 1025 aur ⇒ ''Ciocanul de război al lui Caulfield'' + ''Jungher zimțat'' + 700 aur
DAUNE DIN ATAC 60 ⇒ 55
NOURAPIDITATEA ABILITĂȚILOR 15

RUNE​

JOC DE GLEZNE​

''Joc de glezne'' n-a fost o rună prea bună pentru țintași. În loc să-i acordăm un buff direct pentru a o face mai populară, creștem vindecarea împotriva campionilor pentru toate tipurile de campioni; pe de altă parte, reducem vindecarea împotriva minionilor în funcție de tipul de atac pentru a evita acumularea de rezistență pe culoar. Pentru campionii melee, vindecarea împotriva minionilor se reduce mai mult decât pentru cei care atacă la distanță, deoarece aceștia se folosesc deja de ea într-un mod foarte eficient; astfel, acesta este un buff generic pentru campionii care atacă la distanță și unul relativ neutru pentru campionii melee.​
VINDECARE 3-60 (în funcție de nivel) (+30% daune bonus din atac) (+20% puterea abilităților) ⇒ 10-100 (în funcție de nivel) (+40% daune bonus din atac) (+30% puterea abilităților)
VINDECARE ÎMPOTRIVA MINIONILOR 100% (campioni melee)/20% (campioni care atacă la distanță) ⇒ 20% (campioni melee)/10% (campioni care atacă la distanță)​

CLASH-UL VIDULUI​

Primul weekend de Clash cu tema Vidului va fi între 4 și 5 septembrie. Formarea echipelor pentru primul weekend va începe pe 30 august. Al doilea weekend va fi pe 18 și 19 septembrie, iar formarea echipelor va începe pe 13 septembrie.​

ACTUALIZARE CERINȚE DE SISTEM​

Schimbăm cerințele de sistem minime pentru League of Legends și Teamfight Tactics (pe desktop). Cea mai importantă schimbare e că de acum, Mac-urile trebuie să aibă instalat macOS 10.12 sau mai nou. Actualizăm aceste cerințe astfel încât să vă putem oferi caracteristici noi, nu să menținem hardware-ul vechi. Dacă sistemul vostru atinge sau depășește aceste cerințe, atunci sunteți pregătiți de joc!​

ELIMINĂRI DE BUG-URI​

  • CLIENTUL LOL: am eliminat un bug care încetinea mult sfârșitul jocului.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia indicatorul de disponibilitate a supremei lui Tahm Kench nu se făcea gri după folosirea supremei.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia, uneori, timpul de reactivare al abilității lui Sylas de pe R, ''Jaf'', nu revenea corect la setarea inițială dacă Sylas murea în timp ce folosea suprema furată.
  • Am eliminat mai multe bug-uri vizuale care apăreau atunci când Sylas fura abilitatea de pe R, ''Vremea gloanțelor'', a lui Miss Fortune, zeița armelor.
  • Acum clona lui Shaco nu mai primește 20 aur atunci când distruge o gardă, ci 10, așa cum e normal.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia Kassadin nu își putea folosi uneori abilitatea de pe E, ''Impuls de forță''.
  • Acum când Mordekaiser folosește abilitatea de pe R, ''Tărâmul morții'' împotriva lui Graves, abilitatea lui Graves de pe W, ''Ecran de fum'', rămâne în tărâmul în care a fost folosită, așa cum e normal.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia fermecările nu mai funcționau pentru scurt timp atunci când loveau campioni inamici care foloseau comenzi de mișcare una după alta împreună cu anumite abilități care permit mișcarea în timpul folosirii.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia Kalista putea în continuare să-și folosească atacurile de bază și să se năpustească cu pasiva, ''Echilibru marțial'', dacă era fermecată la începutul pregătirii unui atac de bază.
  • Dacă un campion îl imobiliza pe Dr. Mundo în timp ce se afla deasupra lui, flaconul creat de pasiva ''Merge unde vrea'' era distrus înainte să atingă pământul; am rezolvat problema.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia Wukong putea să anuleze complet animația abilității de pe Q, ''Explozie zdrobitoare'', dacă folosea o comandă de oprire.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia în căsuța cu informații detaliate a abilității Lilliei de pe W, ''Ai grijă! Iii!'', nu era specificat faptul că abilitatea provoacă 50% daune împotriva minionilor.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia căsuța cu informații detaliate și căsuța de informații din momentul trecerii la nivelul următor ale abilității lui Caitlyn de pe R, ''As în mânecă'', nu afișau raportul daunelor.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia în pachetul de început format din ''Armură de pânză'' și ''Poțiune tămăduitoare'' era afișat textul ''+1'', chiar dacă pachetul nu oferea un al treilea obiect.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia Nunu era aruncat în afara ecranului de joc atunci când pregătea abilitatea de pe W, ''Cel mai mare bulgăre'', și era lovit de abilitatea lui Rek'Sai de pe W, ''Ieșire la suprafață''.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia căsuța de informații a abilității lui Nunu de pe E, ''Bătaie cu bulgări'', nu era afișată în timpul folosirii abilității.
  • Am eliminat încă un bug din cauza căruia căsuța de informații a abilității lui Nunu de pe E, ''Bătaie cu bulgări'', afișa incorect daunele drept ''daune totale'', în loc de ''per bulgăre''.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia ''Vânător lacom'' vindeca împotriva gărzilor. Acum în căsuța sa de informații este afișată în mod corect cantitatea vindecării efectuate în total.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia ''Iarna eternă'' (capodopera făurită de Ornn din ''Îngheț perpetuu'') nu afișa numărul corect de campioni țintuiți și încetiniți de activa obiectului în căsuța de informații din inventar.
  • Am eliminat câteva bug-uri din cauza cărora replicile din joc ale lui Neeko ori nu erau redate mereu în mod corect, ori nu erau redate deloc, mai ales atunci când se deghiza cu pasiva, ''Farmec înnăscut''. De asemenea, acum vocea lui Neeko se propagă din locul în care se află, nu din centrul ecranului.
 
Status
Subiectul a fost blocat si nu sunt permise comentarii ulterioare.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top