O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.

ARHIVA Cum jucam Yasuo?

Status
Subiectul a fost blocat si nu sunt permise comentarii ulterioare.
Joined
Mar 28, 2013
Messages
1,341
Reaction score
150
Age
23
Location
Ramnicu Sarat


Yasuo
Pasiva: Yasuo își dublează șansa totală de lovire critică față de toate celelalte surse, dar loviturile sale critice nu fac decât să afecteze bonusul fizic.Yasuo generează debit pentru fiecare 59 / 52.5 / 46 unități pe care le călătorește prin orice mijloace - cu cât se deplasează mai repede, cu atât mai rapid se umple contorul (în funcție de nivel). La 100 de stive și după ce a suferit daune non-minion, Yasuo consumă tot fluxul pentru a se proteja pentru 115-525 timp de până la 1 secundă (în funcție de nivel).

[Q] Steel Tempest Range: 475 Cooldown: 4
Prima și a doua distribuție: Yasuo se aruncă înainte cu sabia sa, făcând daune fizice 20/45/70/95/120 (+1,0 per daune atac) pentru toți inamicii dintr-o linie. Debarcarea cu succes Steel Tempest acordă stivelor Yasuo Gathering Storm timp de 6 secunde.
Al treilea rol: Cea de-a treia stivă de Gathering Storm face ca Steel Tempest să trimită un vârtej care călătorește într-o linie de 900 de rapoarte și trimite toți dușmanii prinși în aer. Acest vârtej aduce daune fizice 20/45/70/95/120 (+1,0 per daune atac) pentru toți cei care au lovit.
Dacă Yasuo aruncă Tempesta de oțel în timpul măturatului, abilitatea lovește toți inamicii imediat în jurul lui, având în schimb o rază de 375.
Steel Tempest poate atinge în mod critic 160% daune și se poate aplica asupra efectelor lovite pentru prima lovitură vizată. Abilitatea nu este afectată, de asemenea, prin reducerea perioadei de recurgere, în schimb, timpul de recurgere și distribuția este redus de viteza de atac a lui Yasuo.
[W] Wind Wall Range: 400 Cooldown: 30/27/24/21/18
Activ: Yasuo creează un perete de vânt cu lățimea de (300/350/400/450/500), care se abate încet înainte timp de 3,75 secunde. Zidul blochează toate proiectilele inamice, cu excepția loviturilor din turn.
[E] Sweeping Blade Range 475 Cooldown 0,5 / 0,4 / 0,3 / 0,2 / 0,1
Yasuo scurge o distanță fixă printr-un inamic, care se ocupă de 60/70/80/90/100 (+ 60% din puterea de abilitate) (+0,2 per bonus daunat la atac) daune magice și marcându-le pe scurt. Dacă Yasuo folosește Sweeping Blade de mai multe ori succesiv, abilitatea oferă daune de bază suplimentare de 25% cu un bonus de 50% maxim. Când Sweeping blade este aruncată pe o țintă, ținta va fi marcată timp de (10/9/8/7/6) secunde. Yasuo nu poate folosi Sweeping Blade la un inamic deja marcat.
[R] Last Breath Range: 1400 Cooldown: 80/55/30Yasuo câștigă un debit maxim și se teleportează către un campion inamic aerian din apropiere. La sosire, el suspendă toate unitățile aeriene aflate pe o rază de 400 a țintei sale în aer, timp de 1 secundă, în timp ce 200/300/400 (+1,5 per bonus daunată) le dăunează fizic. Odată ce aterizează, Yasuo câștigă o penetrare a armurii de 50% la lovituri critice împotriva blindajului bonus al inamicului timp de 15 secunde. Casting Last Breath va reseta lanțul pe Steel Tempest.






Luați tipul Steel Tempest 1 , apoi Sweeping Blade , apoi Wind wall . Max Steel în primul rând. Apoi Sweeping Blade.


Este important să știți cum funcționează campionul, care vine mai ales prin experiența de joc reală. Lucrurile importante de reținut sunt: (1) utilizările multiple ale Sweeping Blade crește daunele pentru următoarea utilizare, maximizând cu 50% mai multe daune după a doua utilizare consecutivă. (2) folosind Sweeping Blade și imediat după introducerea cu Steel Tempest îl transformă într-o tornada circulară, mai degrabă decât într-o linie dreaptă. (3) Reducerea perioadei de farming este destul de lipsită de importanță pentru Yasuo, întrucât timpul de farming al Steel Tempest este redus prin creșterea vitezei de atac.




Există ceva mai mult de știut în ceea ce privește combosul și altele, dar este sincer o mulțime de informații. După ce vă simțiți confortabil în campioană, v-aș sugera să mergeți pe YouTube și să căutați ArKaDaTa, deoarece are videoclipuri scurte despre tehnicile mai avansate ale lui Yasuo.


In ceea ce privește o construcție, începeți cu Doran's Blade, 1 Healt Potion și un Warding Totem. Aș recomanda, în general, să grăbiți o B. F Sword. și apoi un Phantom Dancer, apoi cel puțin să obțineți Cloak of Agility , dacă nu doar să finalizați bine Infinity Edge. Puteți, de asemenea, să inversați acest lucru grăbind mai întâi Phantom Dancer și apoi Infinity Edge. După aceea, nu mai construiți de șansă critică. De acolo va trebui să obțineți bocanci (Booti), aș recomanda fie Greavele lui Berserker, fie Ninja Tabi. Restul construcției este destul de situațional, dar veți avea nevoie de cel puțin 1 articol de tip Life Life, pe care l-aș recomanda fie Blade of the Ruined King, fie Bloodthirster. Angel Guardian, Frozen Mallet, Maw of Malmortius sunt toate opțiuni bune ofensive / defensive, sau dacă trebuie Randuin Omen și Spirit Visage pot fi construite de asemenea. Mercurial Scimitar este, de asemenea, viabil în cazul în care există un CC puternic la echipa inamică. Iată recomandări generale pentru o construcție:





Viziunea este importantă. Trebuie să vă asigurați că țineți un Control Ward lângă lane-ul dvs. pentru a descoperi dușmanii care se deplasează spre lane-ul dvs., astfel încât să puteți cădea înapoi dacă sunteți prea împins și să vă păstrați pavilioanele. Poți fi destul de ușor blocat, mai ales când nu ai experiență, deoarece mobilitatea ta este capabilă doar să te ducă în unitățile inamice.



Concentrați-vă pe farm. Până să vă simțiți confortabil cu Yasuo, cel mai bun plan este să vă jucați în siguranță și să acordați prioritate farmului asupra uciderilor. Dacă vine jonglerul tău sau un alt laner circulă și crezi că se poate face o joacă, mergi la ea. Dacă inamicul te îndepărtează sub turn și rămâne supraexpansat. Jucând pasiv și concentrându-te pe CS și nu exagerat, te va împiedica să te hrănești la începutul jocului, în timp ce îți vei oferi suficient aur pentru a rămâne relevant în mișcarea la mijlocul jocului, unde vei avea sprijinul echipei tale. Amintiți-vă că 15 minioni este aproximativ egal cu un omor. Așadar, dacă rămâneți 20CS în fața inamicului și nu muriți, veți fi în față. Dacă aveți 20CS înainte și muriți o dată, veți fi încă ușor înainte. Obiectivul tău ar trebui să fie de cel puțin 70CS la 10 minute.

Țineți-vă Wind wall-ul pentru abilități importante. Chiar dacă rămâi în urmă, poți fi în continuare un atu imens pentru echipa ta. Aveți o formă de control a mulțimilor care nu este ruptă de Cleanse, iar Wind wall-ul dvs. vă poate salva echipa de la lupta cu ultimate câștiguri, cum ar fi Miss Fortune's Bullet Time sau Ashe's Enchanted Crystal Arrow. Trebuie să vă asigurați că aveți Wind wall-ul disponibil dacă luptați cu campioni cu asemenea abilități.




NU esti un angajament greu. Puteți configura angajări prin aterizarea unei tornade bune de la a treia tempestă de oțel, iar ultima dvs. respirație este o urmărire grozavă a unui angajament greu, dar nu sunteți un tanc și nu ar trebui să vă angajați greu și să vă puneți într-o poziție proastă . 1v1 vă puteți angaja, desigur, dar în lupte de echipă ar trebui să fiți o implicare secundară sau o configurare.




Sper ca acest lucru să vă fie de folos. Noroc si sa te distrezi. Și amintiți-vă întotdeauna că dacă echipa dvs. vă arde prea tare pentru a învăța pe cineva nou, apăsați Enter și tastați „/ mute all”, astfel încât moralul dvs. să nu fie afectat.

Daca va place ce fac lasa-ti reply despre ce campion sa mai fac, in viitor vreau sa fac despre Draven, Darius, si ce mai vreti voi.
 
Last edited:
Status
Subiectul a fost blocat si nu sunt permise comentarii ulterioare.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top