O noua aventura incepe. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.

[CSL20] - REGULAMENT

Status
Subiectul a fost blocat si nu sunt permise comentarii ulterioare.

Georgiana

mademoiselle
Joined
Oct 14, 2014
Messages
2,771
Reaction score
420
Age
29
Location
CCSE
Inainte de a prezenta Regulamentul general,as dori sa adaug cateva reguli care tin de bunul simt,reguli pe care as dori ca de data aceasta sa nu le mai incalcati.

Bunul simt inseamna intelegere,compasiune,ratiune,armonie. Bunul simt este contrariul prostiei.

Atunci cand incalci o regula de bun simt,faci pe cineva sa sufere,il jignesti,il deranjezi,ii creezi o stare de disconfort. Iar pentru ca “Ce tie nu iti place,altuia nu ii face”,in orice situatie trebuie sa ne comportam cu respect fata de noi insine,in primul rand,apoi fata de cei din jur.

Asadar,fiti corecti,aveti respect pt noi,organizatorii si pentru ceilalti playeri. Noi nu avem niciun beneficiu ascuns de pe urma acestei competitii,de aceea sper ca totul sa se desfasoare fara incidente.

Am decis sa organizez din nou CSL pentru voi,pentru a socializa cu admini/playeri de pe alte servere. Totul este just for fun,de aceea premiul va consta doar in acel DNS colorat si rank-urile CSL Champion. Eventualele donatii pentru alte premii sunt binevenite,insa le vom accepta doar pana la inceputul competitiei.

Regulament general

Limbajul vulgar,neordonat,jignirile pe server/teamspeak se sanctioneaza cu ban/excludere din competitie. Jignirile/injuriile aduse la adresa unui organizator duc chiar si la excluderea imediata a echipei din care face parte.

Este strict interzisa folosirea codurilor,scripturilor,skinurilor. Daca un player va fi prins,echipa din care face parte va fi exclusa.

Jucatorii trebuie sa isi pastreze acelasi nick pe toata durata competitiei pentru a nu se creea confuzii.
Echipele vor fi formate doar din jucatori STEAM ON.

Meciurile vor avea loc pe serverele mix1/mix2/redwhitemix.laleagane.ro

La inceputul meciului,jucatorii au obligatia de a da record in consola. Nu vom pune autorecord pe servere pentru a nu le ingreuna. Daca vi se cere demo si nu il prezentati,echipa va pierde meciul.

Liderii echipelor au obligatia sa verifice Steam-id-urile jucatorilor din echipa sa pentru a fi siguri ca nu au intervenit anumite erori.

Sistem de joc

Competitia va fi organizata pe grupe, numarul sau componenta acestora fiind influentat de numarul echipelor ce se vor inscrie. Echipele vor fi repartizate pe grupe dupa un sistem RANDOM.

Primele doua echipe din fiecare grupa se vor califica mai departe, urmand sa joace sferturile de finala dupa cum urmeaza: A1 v B2 (locul 1 din grupa A v locul 2 din grupa B), A2 v B1 etc.

Sistem de punctare va fi: 3 puncte pentru victorie, 1 pentru pentru egal, 0 pentru infrangere.
In cazul in care doua echipe vor fi la egalitate in cadrul grupelor departajarea acestora va fi facuta de rundaveraj.

La inceputul fiecarui meci, liderul echipei care va castiga runda de cutite isi va alege partea pe care vor incepe meciul (T/CT).

In fiecare meci se vor juca un numar maxim de 30 de runde sau unul minim de 16, echipa castigatoare fiind cea ce ajunge prima la 16 runde castigate.

In cazul in care o echipa nu se prezinta conform regulamentului, cu intregul line-up pe server(5 jucatori) va pierde meciul prin forfeit(30-0). Daca ambele echipe nu se prezinta conform regulamentului, vor pierde meciul prin dublu-forfeit.

Echipele

Fiecare echipa va fi formata din cel putin 5 membri si maxim 10 (5 rezerve permise).

Pe parcursul campionatului, fiecare lider are dreptul la 3 modificari in alcatuirea echipei(rezerve/line-up). Modificarile se fac cu cel putin 1h inaintea inceperii meciului.

Jucatorii sunt obligati sa se prezinte la meci folosind steam-ul din inscriere, in caz contrar echipa va pierde prin forfeit.

Nu e necesara cererea pentru modificarea line-up-ului. Daca la inceputul meciului in echipa exista jucatori inscrisi la rezerve,atunci este suficient sa anuntati un organizator/arbitru.

O echipa poate fi declarata defuncta doar de catre organizatori in urma incalcarilor grave de regulament sau in urma dorintei proprii. In acest caz, toate meciurile acelei echipe vor fi pierdute cu 30-0.

Wildcard-urile

O echipa poate amana un meci doar o data pe tot parcursul competitiei. In cazul in care o echipa foloseste un wildcard impotriva unei echipe care a fost declarata defuncta pe parcursul sezonului, sau a fost exclusa, acesta se va anula.

Ora si data reprogramarii meciului va fi stabilita de cei 2 lideri de clan si cu aprobarea unui organizator.

In cazul in care nu se va ajunge la o intelegere, meciul va fi fortat de catre organizatori.

Wildcard-urile se pot folosi cu minim 12h de ore inainte de ora meciului.

Modificarile de componenta al echipelor nu vor mai putea fi facute decat cu minim 1h de ore inainte de ora meciului.

Forfeit-urile

In cazul in care un jucator a fost prins cu cod/script/skin echipa acestuia va pierde meciul cu 30-0 si va fi descalificata de pe parcursul intregii competitii.

Daca o echipa nu se prezinta la meciul din cadrul competitiei la data si ora fixata de catre organizatori si nu informeaza in prealabil ca doreste sa-si foloseasca wildcard-ul, echipa in culpa va pierde meciul cu scorul de 30-0.

In cazul in care niciuna din echipe nu se prezinta la meciul din cadrul competitiei la data si ora fixate de catre organizatori si nu informeaza in prealabil ca doresc sa-si foloseasca wildcard-ul, meciul va fi pierdut de ambele echipe cu scorul general de 0-0.

Limbajul vulgar sau afirmarile rasiste la adresa jucatorilor sau organizatorilor, fie folosirea excesiva si fara rost a chat-ului public poate duce de asemenea la forfeit.

Daca o echipa nu are formula completa in 20 minute de la ora oficiala a inceperii meciului, aceasta pierde meciul prin forfeit.

Daca un jucator refuza sau nu poate prezenta demo-ul pe forum in cazul in care i-a fost cerut, echipa lui va pierde prin forfeit.

Organizatorii

Au obligatia de a se prezenta la meciurile la care au fost repartizati cu 15 minute inaintea inceperii acestora,inclusive pe teamspeak.

Au obligatia de a verifica SteamID-urile la inceputul meciului si de a face printscreen la acestea pentru eventualele contestatii.

In cazul in care o echipa foloseste alt/alti jucator decat cei ce figureaza in tabel, organizatorul va acorda forfeit in favoarea celeilalte echipe.

Au obligatia de a anunta jucatorii fiecarei echipe sa-si dea record in consola inaintea inceperii meciului.

Hartile jucate:

de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_tuscan
de_train
de_mirage​
 
Last edited:
Status
Subiectul a fost blocat si nu sunt permise comentarii ulterioare.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Top