O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.

ACCEPTATA Cerere admin rZm

Status
Subiectul a fost blocat si nu sunt permise comentarii ulterioare.
Joined
May 9, 2022
Messages
71
Reaction score
7
Location
Arges
Nick tau: 'rZm'
Dovada Prime ( ScreenShot ):
Counter-strike  Global Offensive Screenshot 2023.04.18 - 23.40.43.25.png

Orele jucate(minim 15) ( Link cu orele, click:
GameTracker ): https://www.gametracker.com/player/rZm bucuresti.llg.ro/89.40.104.120:27015/
SteamID ( Pui link de la profil: Click:
SteamID si dai pe look-up ): STEAM_0:0:502680921
Varsta: 19
Experienta SM ( Source Mode ): Consider ca sunt la nivel de incepator. Am mai fost administrator pe un server de 'Only AWP' in trecut, insa la momentul actual am uitat din comenzile administrative.
Ai intrat in grupul nostru pe steam ( Click:
GrupSteam )?: Da.
Te-ai alaturat server-ului de Discord? ( Click:
BucLLG ): Da.
Motivul pentru care doresti admin: Principalul motiv pentru care imi doresc sa fac parte din staff este sa banez codatii care intra la ore la care nu au somn, iar eu doua saptamani din luna ajung noaptea acasa de la munca si de cele mai multe ori nu sunt administratori conectati.
Esti dispus sa donezi ? [ Da / Nu sau Skinuri ]: Da, chiar am de gand sa donez pentru un VIP permanent si pentru melodie de intrare pe server, insa intai sa-mi fac ce am de facut la masina.
Date de contact ( Link de la Profilul tau de steam ): https://steamcommunity.com/id/rZZZm/
O sa pui bucuresti.llg.ro
In nume daca devi admin? [ Da / Nu ]: Port deja DNS-ul server-ului in nickname.
O sa raspund la toate cererile de ban / unban / helper etc? [ Da / Nu ]: Desigur.
O sa fiu pe servarul de discord cat timp sunt pe server? [ Da / Nu ]: Da, chiar daca d.p.m.d.v este aiurea aceasta regula.
Cuvantul cheie pentru regulamentul Playerilor: box.
Cuvantul cheie pentru regulamentul Adminilor: Gold.
Cuvantul cheie pentru regulamentul Vip: Si daca nu vreau?