O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.

CRYPTO Adidas si Bugatti lanseaza ghete in editie limitata sub forma de licitatie NFT

Adidas-x-Bugatti.jpg


Gigantul in materie de imbracaminte sportiva Adidas si producatorul de automobile de lux Bugatti, au dezvaluit o colaborare exclusiva cu o editie limitata de ghete disponibile prin intermediul unei licitatii de jetoane nefungibile (NFT).

Ghetele "Adidas X Crazyfast Bugatti" prezinta un design negru si albastru, impodobit cu doua fraze definitorii, care simbolizeaza valorile de baza ale fiecarei companii. "Impossible is Nothing" reprezinta sloganul in cautarea performantei de catre Adidas, in timp ce "Create the Incomparable" reprezinta angajamentul Bugatti de a crea masini hiper-sportive.

Limitate la doar 99 de perechi, aceste ghete vor fi disponibile prin intermediul unei licitatii gazduite pe platforma Web3 a celor de la Adidas, Collect, care se va desfasura intre 8 si 11 noiembrie.

Licitatia, care incepe de la 0,2 ETH (aproximativ 364 de dolari la momentul redactarii acestui articol), se va face exclusiv in cryptomonede, cu o optiune de conversie rapida a monedei traditionale, facilitata printr-o colaborare cu MoonPay.



Castigatorii licitatiei vor fi rasplatiti cu o cutie de ghete de colectie digitala exclusiva (ERC1155), care poate fi rascumparata prin Adidas Collect atat pentru perechea fizica, cat si pentru perechea digitala, incepand cu 13 noiembrie. Cutia de ghete NFT va fi inlocuita cu versiunea digitala geamana (ERC721) in timpul procesului de rascumparare, care va ramane deschis timp de doua saptamani, incheindu-se pe 27 noiembrie.

Detinatorii NFT ALTS by Adidas si Asprey Bugatti vor primi un beneficiu special — o prima de 10% adaugata la pretul de licitare. Acest lucru inseamna ca o oferta de 1 ETH, de exemplu, va fi efectiv de 1,1 ETH.

Livrarea ghetelor fizice este asteptata sa inceapa la inceputul lunii decembrie 2023.

In timp ce aceasta marcheaza prima colaborare legata de Web3 intre Adidas si Bugatti, ambele companii s-au aventurat anterior in lumea NFT-urilor separat. Bugatti a incheiat un parteneriat cu Asprey in aprilie pentru a lansa NFT-uri generative Egg pe blockchain-ul Bitcoin. In ianuarie, Shiba Inu si Bugatti Group au reusit sa vanda intreaga colectie de NFT in editie limitata in doar 110 secunde.

Adidas, pe de alta parte, a lansat mai multe initiative NFT, inclusiv un parteneriat cu Moncler, in timpul caruia au lansat 3,000 de NFT-uri care au fost revendicate in totalitate in mai putin de 24 de ore.

cryptoflies.com
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top