Caracteristici generale
Reunion este un modul pentru ReHLDS (o versiune superioara fata de HLDS) care ofera posibilitatea jucatorilor No-Steam sa se conecteze la serverul dvs. folosindu-se de cliente descarcate de pe internet (alte build-uri/versiuni de CS, diferite de cel original de pe platforma Steam).
Modulul nu functioneaza decat pe ReHLDS; daca aveti server-ul construit pe HLDS, folositi in schimb modulul Dproto care are aceeasi functionalitate.
Functionalitati
Cerinte de compatibilitate
Instructiuni de instalare
Configurare
Configurarea modulului se face din fisierul
Reunion este un modul pentru ReHLDS (o versiune superioara fata de HLDS) care ofera posibilitatea jucatorilor No-Steam sa se conecteze la serverul dvs. folosindu-se de cliente descarcate de pe internet (alte build-uri/versiuni de CS, diferite de cel original de pe platforma Steam).
Modulul nu functioneaza decat pe ReHLDS; daca aveti server-ul construit pe HLDS, folositi in schimb modulul Dproto care are aceeasi functionalitate.
Functionalitati
- Modulul emuleaza AuthID (in joc apare ca SteamID) al jucatorilor in functie de IP; jucatorii care sunt conectati de pe platforma Steam vor avea AuthID ("SteamID") de forma
STEAM_0:X:XXXXXXXXX
(unde "X" este o cifra de la 1 la 9, iar ultimele cifre sunt mereu in numar de 9; daca sunt mai multe jucatorul este conectat de pe un client/cs non-steam) iar jucatorii conectati de pe alte versiuni de client vor avea AuthID (SteamID) sub formaVALVE_X:X:XXXXXXXXXX
sauSTEAM_X:X:XXXXXXXXXX
(unde "X" e o cifra de la 1 la 9, iar ultimele cifre sunt in numar de 10, de obicei; prima cifra poate sa difere de 0, spre deosebire de clientul Steam unde nu e posibil asta); - In functie de clientul de joc in cazul versiunilor non-steam, se poate permite sau interzice conectarea jucatorilor pe server; daca folosesc versiuni/cliente invechite ale jocului (ce prezinta buguri sau exploit-uri, care au fost de mult rezolvate) modulul nu le va permite sa se conecteze la server (by default); aceste setari se pot configura cu ajutorul
reunion.cfg
(specificand ce versiuni/build-uri au permisiunea de a intra pe server sau nu); - Puteti configura si selecta in functie de tipul de client/build/versiune de cs, ce prefix va avea AuthID (SteamID) al jucatorilor conectati; adica practic, cum va arata cand acestia intra pe server; de ex.
STEAM_0:1:XXXXXXXXXX
sauSTEAM_0:2:XXXXXXXXXX
,STEAM_1:0:XXXXXXXXXX
, etc. pentru a diferentia ce client/build foloseste fiecare jucator non-steam; - Se pot configura si alte setari legate de conectarea jucatorilor non-steam la serverul dvs.
Cerinte de compatibilitate
Instructiuni de instalare
Reveal:
Configurare
Configurarea modulului se face din fisierul
reunion.cfg
care se regaseste in folderul cstrike