O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.
Reunion

COUNTER-STRIKE Reunion 0.2.0.13

Caracteristici generale

Reunion este un modul pentru ReHLDS (o versiune superioara fata de HLDS) care ofera posibilitatea jucatorilor No-Steam sa se conecteze la serverul dvs. folosindu-se de cliente descarcate de pe internet (alte build-uri/versiuni de CS, diferite de cel original de pe platforma Steam).

Modulul nu functioneaza decat pe ReHLDS; daca aveti server-ul construit pe HLDS, folositi in schimb modulul Dproto care are aceeasi functionalitate.


Functionalitati

  • Modulul emuleaza AuthID (in joc apare ca SteamID) al jucatorilor in functie de IP; jucatorii care sunt conectati de pe platforma Steam vor avea AuthID ("SteamID") de forma STEAM_0:X:XXXXXXXXX (unde "X" este o cifra de la 1 la 9, iar ultimele cifre sunt mereu in numar de 9; daca sunt mai multe jucatorul este conectat de pe un client/cs non-steam) iar jucatorii conectati de pe alte versiuni de client vor avea AuthID (SteamID) sub forma VALVE_X:X:XXXXXXXXXX sau STEAM_X:X:XXXXXXXXXX (unde "X" e o cifra de la 1 la 9, iar ultimele cifre sunt in numar de 10, de obicei; prima cifra poate sa difere de 0, spre deosebire de clientul Steam unde nu e posibil asta);
  • In functie de clientul de joc in cazul versiunilor non-steam, se poate permite sau interzice conectarea jucatorilor pe server; daca folosesc versiuni/cliente invechite ale jocului (ce prezinta buguri sau exploit-uri, care au fost de mult rezolvate) modulul nu le va permite sa se conecteze la server (by default); aceste setari se pot configura cu ajutorul reunion.cfg (specificand ce versiuni/build-uri au permisiunea de a intra pe server sau nu);
  • Puteti configura si selecta in functie de tipul de client/build/versiune de cs, ce prefix va avea AuthID (SteamID) al jucatorilor conectati; adica practic, cum va arata cand acestia intra pe server; de ex. STEAM_0:1:XXXXXXXXXX sau STEAM_0:2:XXXXXXXXXX, STEAM_1:0:XXXXXXXXXX, etc. pentru a diferentia ce client/build foloseste fiecare jucator non-steam;
  • Se pot configura si alte setari legate de conectarea jucatorilor non-steam la serverul dvs.

Cerinte de compatibilitate


Instructiuni de instalare

Reveal: 
1. Ne asiguram ca server-ul ruleaza pe ReHLDS; scriem in consola din panoul de control version iar output-ul ar trebui sa fie sub forma de ReHLDS version: "x" (si nu HLDS version: "y"):
version
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
ReHLDS version: 3.12.0.780-dev
Build date: 16:20:56 Sep 19 2022 (3082)
Build from: https://github.com/dreamstalker/rehlds/commit/d6ebe82
  • Daca vedem la output ReHLDS ca este instalat (apare numarul versiunii), asta inseamna automat ca avem si ReGameDLL instalat; aditonal, daca doriti sa vedeti si versiunea de ReGameDLL, scrieti in consola game version
  • Daca server-ul nu ruleaza pe ReHLDS, iar in consola va apare HLDS version, asta inseamna ca server-ul dvs. ruleaza pe HLDS si nu va fi compatibil cu Reunion; aveti de ales intre a folosi Dproto care ruleaza fara probleme pe HLDS sau a solicita firmei de hosting actualizarea server-ului la ReHLDS prin intermediul unui ticket, pentru ca mai mult ca sigur nu veti avea acces la folderul root.
  • ReHLDS prezinta numeroase avantaje fata de HLDS, fiind o versiune mai noua si imbunatatita a jocului, creata pe ReGameDLL care rescrie toate functionalitatile engine-ului si permite instalarea de plugin-uri si module noi, cu mai multe functii si repara multe bug-uri, respectiv exploit-uri prezente pe HLDS.
  • Desi nu este varianta oficiala a jocului lansat de Valve, ci o recreare a acestuia de catre o echipa de developeri independenti, codul sursa si multe alte informatii sunt disponibile public, iar toate update-urile sunt postate pe pagina oficiala de Github (vezi link mai sus).
2. Ne asiguram ca server-ul ruleaza o versiune recenta de ReAPI (este recomandat sa folosim o versiune cat mai noua, dar stabila - chiar daca este dev); pentru a vedea daca avem ReAPI instalat si versiunea acestuia, scriem in consola din panoul de control comanda meta list care va afisa toate modulele incarcate pe server;
meta list
...
[15] ReAPI RUN - reapi_amxx_i386.so v5.21.0.252-dev pl2 ANY Never
...

In dreptul ReAPI ar trebui sa apara sub "load" ANY sau Run, si la "unload" Never. Daca apare FAIL, modulul ReAPI nu este instalat corect. Daca este instalata o versiune prea veche de ReAPI, iar Reunion nu functioneaza, va fi nevoie sa faceti update la ReAPI.

La fel ca la ReHLDS, instalarea ReAPI sau actualizarea acestuia se face de obicei de catre firma de host; cel mai probabil va fi nevoie sa deschideti un ticket pentru asta sau macar sa va informati cum se poate realiza update-ul sau instalarea ReAPI in mod corect.

3. Ne asiguram ca avem instalat si Metamod-R, scriind in consola din panoul de control comanda meta version
meta version
Metamod-r v1.3.0.131, API (5:13)
Metamod-r build: 18:51:02 Jul 11 2022
Metamod-r from: https://github.com/theAsmodai/metamod-r/commit/adc9414
Metamod-R este compatibil doar cu ReHLDS, fiind facut special pentru acesta, si nu pentru HLDS. Puteti folosi si o versiune mai noua de Metamod (P) dar nu este recomandat, acela fiind construit initial pentru HLDS si imbunatatit ulterior.

Instalarea Metamod-R se poate face manual de catre dvs. cu server-ul oprit (creati folderul addons/metamod in care puneti fisierele config.ini, plugins.ini si metamod_i386.so daca server-ul ruleaza pe Linux sau metamod.dll daca server-ul ruleaza pe Windows si ne asiguram ca in fisierul liblist.gam din folderul cstrike exista linia gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"; daca nu exista, aceasta va trebui adaugata exact asa).

Dupa instalarea Metamod-R, pornim server-ul si scriem in consola comanda "meta version" pentru a verifica instalarea acestuia.
  • Va trebui sa opriti server-ul pentru adaugarea Reunion (valabil pentru orice modul)
  • Creati un folder cu numele reunion in folderul addons si puneti in el fisierul reunion_mm_i386.so daca avem serverul pe Linux sau fisierul reunion_mm.dll daca serverul ruleaza pe Windows;
  • In fisierul addons/metamod/plugins.ini adaugam in varful listei linia linux addons/reunion/reunion_mm_i386.so daca server-ul dvs. ruleaza pe Linux sau win32 addons\reunion\reunion_mm.dll daca server-ul ruleaza pe Windows;
  • In folderul cstrike vom pune fisierul reunion.cfg in care este recomandat sa NU modificati setarile decat daca intelegeti ce inseamna, altfel se poate ca unii jucatori sa nu se poata conecta sau chiar sa pice server-ul, fiind un modul destul de sensibil; ideal intrebati pe cineva cu experienta si de incredere sau firma de hosting daca ofera suport pentru addons in legatura cu setarile pe care le vreti pentru server-ul dvs. altfel se poate ca modulul sa nu ruleze dupa asteptari;
  • In fisierul reunion.cfg trebuie sa ne asiguram ca la setarea "SteamIdHashSalt" este introdusa o valoare de minim 16 caractere si ca nu este gol (orice combinatie formata din 16 litere si/sau cifre, dar fara caractere speciale si fara spatiu intre ele); daca in campul "SteamIdHashSalt" este lasat spatiu liber sau nu apar 16 caractere care sa poata fi citite corect, modulul Reunion nu va fi incarcat cu succes (va aparea cu FAIL in "meta list") iar server-ul dvs. va fi offline.
  • Pornim server-ul si scriem in consola din panoul de control comanda meta list iar la output ar trebui sa afiseze:
  • [ 1] Reunion RUN - reunion_mm_i386.so v0.1.0.137 ini Start Never

Configurare

Configurarea modulului se face din fisierul reunion.cfg care se regaseste in folderul cstrike
  • Thanks
Reactions: SINPALEAU
Author
LALEAGANE
Downloads
134
Views
689
First release
Last update
Rating
0.00 star(s) 0 ratings

More resources from LALEAGANE

Latest updates

  1. Version 0.2.0.13

    Remediate coliziunile SteamID-urilor cu AuthVersion >= 3 Remediate coliziunile SteamID-urilor...
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top