O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.
ReSemiClip

COUNTER-STRIKE ReSemiClip 2.3.9

Caracteristici generale

ReSemiClip este un modul pentru ReHLDS care indeplineste functionalitatile unui plugin de semiclip, insa intr-un mod mult mai util, avand mai multe facilitati configurabile dintr-un fisier config. O caracteristica fundamentala in plus fata de un plugin normal semiclip este ca te poti urca pe un coechipier, cum este intalnit si in CS:GO/CS2.

Sursa modulului este scrisa in totalitate in engleza, iar fisierul de configurare cu setarile aferente a fost tradus in romana.
Puteti modifica setarile din fisierul config.ini


Instructiuni de instalare

In arhiva descarcata exista doua fisiere numite linux si windows. In functie de sistemul de operare pe care ruleaza serverul, facem alegerea si urmam pasii de instalare de mai jos. Dupa cum urmeaza:
  • copiem folderul resemiclip in folderul addons
  • intram in fisierul plugins.ini din folderul addons/metamod/plugins.ini si scriem linux addons/resemiclip/resemiclip_mm_i386.so — pentru serverele care ruleaza pe linux sau Win32 addons\resemiclip\resemiclip_mm.dll — pentru serverele care ruleaza pe windows
  • serverul necesita un restart pentru o instalare si functionare cat mai corecta a modulului

Cerinte de compatibilitate


Informatii aditionale

Config.ini
Reveal: 

# Setari

# semiclip 0|1 Activeaza/Dezactiveaza semiclip
semiclip = 1;

# team 0|1|2|3 Valabilitate Semiclip
# - 0 Semiclip este valabil pentru toti
# - 1 Semiclip este valabil doar pentru T
# - 2 Semiclip este valabil doar pentru CT
# - 3 Semiclip este valabil doar pentru coechipieri
team = 3;

# time 0|60 Cât timp dureaza efectul semiclip de la început de runda (secunde)
time = 0;

# patch 0|1 Corecteaza blocarea pe platformele mobile. (Problema globala pe serverele Deathrun)
patch = 0;

# crouch 0|1 Permite urcarea pe jucator.
crouch = 1;

# effects 0|1 Efectul de transparenta al jucatorului depinde de distanta dintre jucatori
effects = 1;

# flashfix 0|1 Corecteaza bug-ul când jucatorii aflati în semiclip nu prindeau flashul
flashfix = 1;

# noteamflash 0|1 Coechipierii nu pot prinde flash-uri
noteamflash = 1;

# distance 0|200 La ce distanta jucatorul poate avea transparenta si semiclip
distance = 5;

# transparency 0|255 Transparenta jucatorului
transparency =10;
Author
LALEAGANE
Downloads
53
Views
130
First release
Last update
Rating
0.00 star(s) 0 ratings

More resources from LALEAGANE

shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top