Caracteristici generale
Paintball Gun inlocuieste arma MP5 Navy cu o arma care seamana cu una de paintball. Arma trage entitati care se deplaseaza spre punctul vizat. Cand aceste entitati intra in coliziune cu ceva, se transforma in pete de vopsea si, daca se lovesc de un jucator, acesta moare.
Cerinte de compatibilitate
Instructiuni de instalare
Pentru paintballgun.amxx
Paintball Gun inlocuieste arma MP5 Navy cu o arma care seamana cu una de paintball. Arma trage entitati care se deplaseaza spre punctul vizat. Cand aceste entitati intra in coliziune cu ceva, se transforma in pete de vopsea si, daca se lovesc de un jucator, acesta moare.
Cerinte de compatibilitate
Instructiuni de instalare
- Compilati fisierul
paintballmod.sma
,paintballnade.sma
,paintballgun.sma
si puneti fisierul rezultat in directoruladdons/amxmodx/plugins
- Daca utilizati AMX Mod X versiunea 1.8.2, puteti adauga direct fisierul
paintballmod.amxx
,paintballnade.amxx
,paintballgun.amxx
din arhiva in directoruladdons/amxmodx/plugins
- Deschideti fisierul
plugins.ini
din directorulconfigs
si adaugatipaintballmod.amxx
,paintballnade.amxx
,paintballgun.amxx
la sfarsitul listei sau cel putin sub pluginurile esentiale pentru server (sistem de admini, ban, etc).
say /ent
iti afiseaza cate bile de paintball sunt create/totalul permis de bile de paintball/totalul de entitati create/totalul permis de entitati.
Pentru paintballgun.amxx
amx_pbgun 1
activeaza sau dezactiveaza arma de paintball;amx_pbusp 1
activeaza sau dezactiveaza USP-ul de paintball;amx_pbglock 1
activeaza sau dezactiveaza Glock-ul de paintball;pbgun_color 2
culoarea bilei de paintball: 1=aleatorie, 2=de echipa, 3=verde/portocaliu, 4=galben/mov;pbgun_tgun 3
selecteaza modelul de arma de paintball folosit de teroristi (valori intre 1-5);pbgun_ctgun 7
selecteaza modelul de arma de paintball folosit de contra-teroristi (valori intre 6-10);pbgun_shots 100
numarul de entitati de paintball care pot fi create in acelasi timp (daca serverul se blocheaza sau intarzie, scadeți aceasta valoare);pbgun_velocity 2000
viteza cu care calatoresc bilele de paintball; trebuie sa fie mai mica decatsv_maxvelocity 2000
pbgun_speed 0.08
timpul dintre fiecare impuscatura;pbgun_life 15
durata de timp cat raman bilele de paintball create;pbgun_glow a
a = bila de paintball lumineaza, b = bila de paintball are urma;pbgun_damage 100
cantitatea de daune pe care un jucator le primeste atunci cand este lovit de o bila de paintball;pbgun_sound 1
activeaza sau dezactiveaza sunetele de tragere si impact.
amx_pbmod 1
activeaza sau dezactiveaza modul paintball;amx_pbmodel 0
activeaza sau dezactiveaza utilizarea modelului de jucator paintball;amx_pbmoney 1
activeaza sau dezactiveaza daca jucatorilor li se ia banii;amx_pbstrip 1
activeaza sau dezactiveaza daca jucatorilor li se iau armele;amx_getnade 2
activeaza sau dezactiveaza daca jucatorii primesc o grenada: 1=in fiecare runda, 2=daca ai ucis pe cineva in runda anterioara;amx_pbdm 0
daca este activat, jucatorii vor reaparea la 3 secunde dupa ce mor;amx_pbspawnprotect 5
timpul in secunde in care un jucator nu poate fi ucis dupa ce apare (0 pentru dezactivare).
amx_pbnade 1
activeaza sau dezactiveaza grenada de paintball;pbnade_radius 150
raza (in unitati CS) in care un jucator trebuie sa se afle pentru a muri de la o grenada.