O poveste fara sfarsit. LaLeagane - It's all about gaming!

2006 and still counting.

Metaverse

Informatii despre lumea virtuala si conexiunile sale sociale.
Available prefixes: Show all METAVERSE
Porsche exploreaza si incorporeaza in mod activ metaversul, de data aceasta cu accent pe realitatea mixta (MR). In timpul unui atelier tehnologic recent, axat pe noul Macan complet electric, grupuri de ingineri si mass-media au folosit castile VR Quest 3 de la Meta pentru a explora si a interactiona cu noul model intr-un mod mai captivant. Aceasta experienta a servit atat ca dovada, cat si ca sursa de inspiratie pentru ca Porsche sa imbratiseze integrarea MR, abordand provocarile ridicate de metodele traditionale. Intr-o postare pe blog, Porsche a evidentiat posibilitatea ca MR sa inlocuiasca prezentarile traditionale banale, oferind utilizatorilor posibilitatea de a purta casti VR, de a interactiona cu obiecte virtuale si de a se...
Aventura in Web3 a celor de la Lacoste continua. De data aceasta, marca franceza de imbracaminte a colaborat cu compania de dezvoltare Emperia pentru a lansa un magazin virtual de marca in metaverse. Utilizatorii pot accesa magazinul virtual direct de pe site-ul oficial. Odata intrati, acestia pot patrunde in spatiu prin gura unui crocodil virtual si pot explora mai multe piese vestimentare din cea mai recenta colectie Lacoste, care include trotuare verzi si pereti decorati cu autocolante marca Lacoste. Colectia virtuala expusa include tricouri, pulovere si accesorii precum palarii si ochelari de soare. Atunci cand consumatorii fac clic pe un produs din metavers, se deschide o fereastra pop-up care contine pagina web de comert...
Intr-o declaratie recenta, guvernul din Shanghai a dezvaluit planurile sale ambitioase de a exploata puterea metaversului pentru a revolutiona turismul si cultura din intreaga tara. Cuprinzand anii 2023-2025, strategia se concentreaza pe utilizarea tehnologiilor avansate de realitate augmentata (AR) pentru a imbunatati experienta de calatorie a turistilor, creand un mediu mai captivant si mai incluziv. Pentru a realiza aceasta viziune, guvernul a trasat mai multe obiective-cheie. Printre acestea se numara accelerarea implementarii pe scara larga a retelelor 5G, incurajarea adoptarii unor platforme de calcul de ultima generatie capabile de calcul spatial in timp real si de redare in cloud si consolidarea infrastructurii tehnice care...
The Walt Disney Company si-a unit fortele cu Apple pentru a aduce popularul sau serviciu de streaming Disney+ pe castile de realitate virtuala (VR) recent prezentate de Apple, denumite Vision Pro. In cadrul conferintei Worldwide Developers Conference de pe 5 iunie 2023, Apple a prezentat Vision Pro, o casca VR de ultima generatie care ar trebui sa ajunga pe piata anul viitor. Intamplator, acest anunt s-a aliniat cu vestea despre viitoarea casca VR a companiei Meta, Meta Quest 3. Cu un pret de aproximativ 3,499 de dolari, casca VR de la Apple se mandreste cu functii avansate, cum ar fi integrarea video din lumea reala cu mediile virtuale, peste o duzina de camere pentru urmarirea precisa a capului si a mainilor si cartografiere 3D in...
Platforma The Sandbox si-a unit fortele cu Cipriani—un hotel italian si o companie de agrement renumita pentru restaurantele si cluburile sale de lux din intreaga lume, pentru a introduce o initiativa metaversala interesanta. Ca parte a acestei initiative, in cadrul metaversului va fi creat un spatiu virtual, "Cipriani's Land", care va oferi vizitatorilor posibilitatea de a explora strazile fermecatoare ale Venetiei, de a descoperi originalul cocktail Bellini si chiar de a interactiona cu stimata familie Cipriani. Una dintre principalele atractii din spatiul virtual este emblematica Cipriani Wall Street Ballroom. Aceasta locatie va servi drept decor pentru diverse evenimente, inclusiv baluri mascate, prezentari de moda, concerte si...
Fortnite a colaborat cu Coachella Valley Music and Arts Festival—un eveniment anual de muzica si arta cu sediul in California, pentru a crea o activare metaversala unica in felul ei. Experienta Coachella Island le va permite oaspetilor sa viziteze locatii precum Art Park sau sa participe la mini-jocuri in timp ce asculta diverse melodii ale artistului Porter Robinson de la Coachella 2023. Insula Coachella le va ofera jucatorilor sarcini de indeplinit, care sunt anuntate prin intermediul canalului Coachella Discord Quest, pentru a obtine recompense unice in joc, cum ar fi Coachella Sunset Spray sau emoticonul Cactus Eye. Utilizatorii pot, de asemenea, sa partajeze capturi de ecran in care se distreaza, danseaza sau se relaxeaza pe...
Yuga Labs, firma din spatele unora dintre cele mai faimoase colectii de NFT-uri precum BAYC sau Cryptopunks, a publicat detalii despre a doua calatorie in metaversul sau Otherside. Cea de-a doua calatorie, care a avut loc pe 25 martie, a inclus participarea detinatorilor de Otherdeed sub conducerea diferitilor capitani de echipa. Experienta, care a durat o ora si jumatate, a implicat jucatorii in explorarea de noi medii din metaversul Otherside prin intermediul unui joc competitiv. Unul dintre rezultatele care iese in evidenta este numarul de utilizatori simultani care au participat la aventura: un numar record de 7,214. Numarul de utilizatori simultani nu a fost singura realizare: experienta gamificata s-a laudat cu peste 320,000...
Lindt USA, filiala americana a Lindt, ciocolatierul si cofetarul elvetian fondat in 1845, a intrat in metaverse. Initiativa presupune lansarea unui magazin virtual 3D dezvoltat de ByondXR, un pionier in domeniul comertului cu amanuntul si al experientelor virtuale in metaverse. De indata ce utilizatorii intra in magazinul virtual, sunt intampinati de avatarul lui Ann Czaja, unul dintre legendarii maestri ciocolatieri Lindt. La fel ca unul fizic, magazinul metaversal expune diverse ciocolate, inclusiv cutii de ciocolata Lindt, batoane si trufe, si prezinta chiar si o fantana de ciocolata. In timp ce viziteaza magazinul, clientii isi pot alege ciocolata preferata, o pot adauga in cos si o pot primi la domiciliu, la fel ca atunci cand...
Gucci se pregateste pentru o alta aventura in Web3, de data aceasta in colaborare cu Yuga Labs—compania care se afla in spatele unor initiative populare NFT si metaverse precum BAYC si Otherside. Gucci a anuntat parteneriatul astazi printr-un tweet, declarandu-si scopul de a continua sa exploreze metaversul si de a "estompa granitele dintre fizic si digital". Detaliile privind colaborarea nu au fost inca dezvaluite, dar Gucci incurajeaza fanii si comunitatea Web3 sa ramana la curent cu noutatile. Colaborarea a fost anuntata, de asemenea, pe contul oficial de Twitter al proiectului Otherside al celor din Yuga Labs, ceea ce implica faptul ca marca de moda ar putea deveni in curand parte a jocului sau de aventura bazat pe povesti...
După lansarea albumului ”Acasă”, Irina Rimes a anunțat că 11 dintre piesele de pe acest album vor putea fi ascultate live în cadrul primului concert Metaverse din România. La momentul actual, publicul poate urmări un preview al celor 11 piese pe canalul de YouTube al artistei, urmând ca în această lună, aplicația care introduce fanii în această realitate imersivă să fie disponibilă. Fiecare dintre cele 11 piese va fi prezentată într-o lume virtuală diferită. Metaverse – este un univers virtual interconectat creat parțial de utilizatori, ce oferă socializare, jocuri și chiar concerte live. Deși poate fi accesat chiar și de pe un browser, experiența este mult mai bună în realitatea virtuală (VR) sau realitatea augmentată (AR). Ideea de...
Cupra împlinește astăzi patru ani de existență ca marcă de sine stătătoare, prilej cu care și-a prezentat noua strategie denumită „Cupra X 2”. Ibericii au anunțat obiectivele pentru anul curent. Cele mai importante dintre acestea le reprezintă lansarea a două modele complet noi. În plus, brandul de la Martorell plănuiește să-și dubleze vânzările. Cupra lansează experiențe de realitate virtuală ACCESEAZĂ GALERIA FOTO De când s-a „rupt” de compania-mamă Seat în 2016, Cupra a lansat mai multe modele, printre care și electricul Born. Strategia spaniolilor a dat roade pentru că în 2021, au înregistrat o triplare a vânzărilor. În cadrul unui eveniment online organizat cu ocazia aniversării a patru ani, compania a anunțat că vizează o...
Samsung este cea mai mare corporație care și-a anunțat proiectul în lumea metaverse, alegând Decentraland pentru a face posibil acest lucru. Pe data de 6 Ianuarie, gigantul producător de electronice a anunțat deschiderea unei replici virtuale a magazinului emblemă din New York, pentru a spori interacțiunea clienților într-o perioadă în care virusul respirator îi păstrează pe oameni la distanță de magazinele fizice. Magazinul Samsung din metaverse este o replică a unui magazin real, situat pe strada 837 Washington Street, în Manhattan, New York. Magazinul Samsung 837X va fi accesibil în metaverse pentru o perioadă limitată de timp. Compania spune că mișcarea aceasta este una dintre cele mai mari parteneriate din Decentraland, un...
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top